اولین حمله هوایی استرالیا در سوریه

وزیر دفاع استرالیا از انجام اولین حمله هوایی در سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، "کوین اندروس،" وزیر دفاع استرالیا امروز اعلام کرد نیروهای هوایی این کشور، اولین حمله را علیه داعش در سوریه انجام داد و یک خودروی زرهی نفر بر را منهدم کرد.

وزیر دفاع استرالیا در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: این حمله در چارچوب حضور منطقه ای ما در مقابله با داعش است. این حملات تنها در آسمان عراق انجام نخواهد شد؛ بلکه در آسمان شرق سوریه نیز با هدف تضعیف داعش و نابودی آن صورت خواهد گرفت.

اندروس در ادامه افزود:  یک جنگنده "اف-ای 18 هورنت" متعلق به نیروهای هوایی پادشاهی استرالیا، یک خودروی زرهی نفر بر داعش را با یک موشک منهدم کرد. وزیر دفاع استرالیا تصریح کرد پس از رسیدن اطلاعاتی از سوی هواپیماهای شناسایی، جنگنده هورنت، هدف را منهدم کرد. وی در ادامه افزود: هواپیماهای استرالیا پروازهایی بر فراز سوریه و عراق انجام می دهند و بیشتر فعالیت های ما متمرکز بر عراق است.

استرالیا هفته گذشته اعلام کرده بود در روزهای آینده، مشارکت خود را در ائتلاف بین المللی ضد داعش گسترش خواهد داد و با درخواست واشینگتن، تروریست های سوریه را نیز هدف قرار می دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار