موسسه واشینگتن امروز پیامدهای برجام را بررسی می کند

موسسه واشینگتن امروز نشست ویژه یک روزه را در خصوص توافق هسته ای ایران برگزار می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت واشینگتن اینستیتوت، قرار است موسسه واشینگتن  امروز میزبان یک نشست ویژه یک روزه با حضور سیاست گذاران، دیپلمات ها و صاحب نظران سراسر جهان باشد. بررسی پیامدهای توافق هسته ای ایران، محور این نشست خواهد بود.

قرار است نشست دیگری با عنوان "پیامدهای توافق هسته ای ایران برای اشاعه در خاورمیانه" در ساعت 10:15 صبح به وقت واشنگتن ( 18:45 به وقت تهران) با حضور "اولی هاینونن" -- معاون سابق مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی -- و "رابرت آینهورن" -- استاد بلندپایه موسسه بروکینگز و مشاور سابق منع اشاعه وزارت امور خارجه آمریکا-- برگزار شود.

بر همین اساس، در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت واشنگتن (21 به وقت تهران،) سخنرانی با عنوان پیامدها برای نظام تحریم ها علیه ایران با سخنرانی "آدام سزوبین" -- معاون موقت وزیر خزانه داری در امور اطلاعات مالی و تروریسم -- انجام می شود.

همچنین در پایان نیز نشستی با عنوان "پیامدهای توافق هسته ای ایران برای امنیت منطقه" در ساعت 14 به وقت واشنگتن (22:30 به وقت تهران) و با حضور ژنرال "دیوید پترائوس" -- رئیس موسسه جهانی KKR و مدیر سابق سیا -- و "جیمز جفری" -- سفیر سابق آمریکا در عراق و ترکیه -- و استاد ممتاز "فیلیپ سولوندز" برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار