دعوت اوباما از نوجوان مسلمانی که بخاطر ساعت‌مچی از مدرسه اخراج شد

رئیس‌جمهور آمریکا از احمد محمد، دانش‌آموز آمریکایی که ساعت مچیش با بمب دست‌ساز اشتباه گرفته شده بود، برای دیدار از کاخ سفید دعوت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، «احمد محمد،» دانش‌آموز مسلمان آمریکایی که ساعت‌مچیش با بمب‌ دست‌ساز اشتباه گرفته شده بود، بوسیله «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، به کاخ سفید دعوت شد. اوباما در صفحه توییتر خود خطاب به این دانش‌آموز، نوشت: «دوست داری ساعت خود را به کاخ سفید بیاوری؟»

«هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و «مارک زاکربرگ،» مؤسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک، نیز حمایت خود را از این دانش‌آموز مسلمان اعلام کردند.

«احمد محمد،» دانش‌آموز 14 ساله آمریکایی، ساعتی را که خودش ساخته بود به مدرسه برد تا به دوستان و معلمانش نشان دهد. یکی از معلمان وی گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز با خود به کلاس درس آورده است؛ بنابراین، مسئولان مدرسه و پلیس را در جریان قرار داد. دانش‌آموز مسلمان پس از آنکه از سوی 4 افسر پلیس مورد بازجویی قرار گرفت، باوجود اثبات بی‌گناهی 3 روز از مدرسه اخراج شد.

پدر این دانش‌آموز معتقد است به دلیل آنکه پسرش مسلمان است مورد ظن مسئولان مدرسه قرار گرفته و با او مانند تروریست‌ها رفتار شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
omar
۲۳:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
طبق سوره قران .ما مکه مکرمه را برای همه امن قرا دادیم .خداوند خانه خود را به دست کسی قرار داد که شایستگی ان را دارد .این اتفاق حکمت الهی بود. درس عبرتی برای جهانیان
آخرین اخبار