شهرکرد؛

برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار ما می توانیم با همدلی و همزبانی

همزمان با هفته دفاع مقدس، 285 عنوان برنامه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال همزمان در سراسر کشور از ۳۱ شهریور با شعار «ما می توانیم با همدلی و همزبانی» و با اجرای رژه نیروهای مسلح آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد.

در استان چهارمحال و بختیاری هم 285 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش بینی و اجرا می شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قمر بنی هاشم (ع) در نشست کمیته اطلاع رسانی اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب گفت: رژه نیروهای مسلح استان در شهرکرد، یادواره شهدای شهرستان ها، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهداء، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه ها و ... از جمله این برنامه هاست.

هوشنگ عزیزی پور با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز جمعه 3 مهر ماه و با شرکت اقشار مردم در سراسر کشور افزود: این همایش در چهارمحال و بختیاری به دلیل برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان، در روز جمعه 17 مهرماه انجام می شود.

نخستین روز از هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی»، دومین روز «روحانیت، علم و دانش پژوهی و سربازان»، سومین روز «شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی»، چهارمین روز «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، پنجمین روز «دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف»، ششمین روز «ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان» و هفتمین روز «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی» نامگذاری شده است.

31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 1359 و اولین روز از هفته دفاع مقدس می باشد.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان و با حضور مقامات کشوری و لشگری در شهرکرد برگزار می شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.