«صدبرگ» محله پرآیتم فرهنگی هنری شبکه چهار

«صدبرگ» برنامه فرهنگی و هنری است که از فصل پاییز تا پایان سال از شبکه چهار پخش خواهد شد.

منصور ضابطیان تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های تلویزیونی درخصوص تولید و پخش برنامه جدید خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «صدبرگ» عنوان یک برنامه فرهنگی وهنری و درزمینه اندیشه است که به شکل یک مجله پرریتم و پرآیتم که در فصل پاییز هر شب از ساعت 21 الی 22 و تاپایان سال از شبک چهارم سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این برنامه هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما به طور قطع من و دکتر کاکاوند وامیرعلی نبویان درگروه اصلی به عنوان مجری حضور خواهیم داشت.

تهیه‌کننده و مجری «رادیو هفت» تصریح کرد: «صدبرگ» هیچ ارتباطی به برنامه «رادیو هفت» ندارد نه به لحاظ موضوعی و نه به لحاظ ساختار فرم در کل یک برنامه مستقل است که حس و حال مختص به خود را دارد.

وی در مورد جزئیات این برنامه عنوان کرد: «صدبرگ» آیتم‌های مختلفی دارد از شعر و موسیقی گرفته تا مباحث روانشناختی ، تربیتی و ... مجموعه تمام این آیتم‌ها در پی صمیمی‌تر کردن جمع خانواده‌هایی است که از ساعت 21 تا 22 شب به خانه رسیده و دورهم جمع می‌شوند و امیدوارم که دراین راه موفق باشیم.

ضابطیان در خصوص همکاران خود در برنامه «صدبرگ» بیان کرد: مانند همه کارهایی که دراین سال‌ها انجام داده‌ام بنده و آقای صوفی تهیه‌کنندگی و کارگردانی این کار رابر عهده خواهیم داشت به علاوه گروهی از مستندسازان و تدوین‌گران نماهنگ‌ها را خواهند ساخت و مجموعه‌ای از دوستان در عرصه‌های مختلف رادیو و تلویزیون ومطبوعات وسایت‌ها نیز با ما همکاری خواهندکرد.

وی افزود:اسم‌های مختلفی برای این برنامه انتخاب شد که بعد از شور گذاشتن در شبکه نام «صدبرگ» را اولین بار خود من مطرح کردم که بعد با مشاوره با دوستان پذیرفته شد و بر پیشانی این برنامه قرار گرفت.

ضابطیان در پایان گفت: امیدوارم مردم مانند گذشته که با گروه برنامه‌سازی ما در هر شبکه‌ای همراه بوده‌اند همچنان همراه باشند و مانیز برنامه‌ای بسازیم که شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.