اصفهان؛

اعلام فرخوان جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر با محوریت ولایت

فراخوان دومین جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر با محوریت ولایت، خطبه غدیر، غدیر از دیدگاه اهل تسنن، غدیر از دیدگاه تشیع، پیامبر اکرم(ص) و غدیر خم به صورت ملی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛حسین سلطانی مدیر خانه فرهنگ دیجیتال شهرستان تیران با بیان این مطلب گفت: فعالان عرصه فرهنگی و دیجیتال می توانند آثار خود در رشته های پایگاه های اینترنتی، وبلاگ، نرم افزار موبایل، هنرهای دیجیتال، بازی های رایانه ای، نرم افزار رسانه ای تهیه و حداکثر تا ۱۰ مهرماه به دبیرخانه برگزاری جشنواره تحویل دهند.

مدیر خانه فرهنگ دیجیتال شهرستان تیران اضافه کرد: شرکت کنندگان در بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ می توانند با مراجعه به پرتال جشنواره به آدرس ghonline.kanonportal.irآثار خود را ثبت کنند و سایر تولیدات دیجیتال را در قالب لوح فشرده به آدرس تهران- خیابان ظهیرالاسلام- شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و یا استان اصفهان، شهرستان تیران و کرون کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) واقع در مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه هیات هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان اصفهان برگزار می شود، بیان کرد: پس از داوری آثار، جوایز نفیسی به برگزیدگان هر بخش اعطا می شود.

جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر از سال ۹۱ با موضوع وبلاگ نویسی و جشنواره رسانه های برخط غدیر برگزار می شد که امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره به عنوان جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر به صورت ملی برگزار می شود

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.