اصفهان؛

فراخوان جشنواره عکس "قاب فیروزه‌ای اصفهان"

فراخوان نخستین جشنواره عکاسی " قاب فیروزه‌ای اصفهان " از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر این جشنواره در این باره گفت: اصفهان از دیر باز همچون نگینی در قلب دنیا بوده که با امواج تاریخ و گذر زمان ذره‌ای از درخشش و شکوه خود را از دست نداده است.ثبت و مستندسازی تصویری فضاها، فرهنگ زندگی روزمره مردمان این دیار امریست که از دید صاحب نظران و اهالی هنر نصف جهان است.

علیرضا واقعی افزود: در اینراستا تلاش کرده‌ایم تا با گردهمایی عکاسان سراسر کشور و جهان جشنواره‌ قاب فیروزه‌ای را با هدف خلق و ثبت اثری متفاوت از شهر اصفهان برگزار کرده و بستری را جهت حضور و درخشش علاقمندان به هنر عکاسی و اصفهان فراهم نماییم.

وی درباره روند برپایی این جشنواره عنوان نمود: این جشنواره در بخش اصلی با محوریت عکس‌های زیبا از استان اصفهان (معماری، طبیعت، اجتماعی) و اصلاحات در حد کراپ و اصلاحات رنگ و نور تا حدی که جنبه اسنادی عکس مخدوش نشده باشد برگزار می‌شود. همچنین بخش ویژه به عکسهایی از اصفهان با محوریت رنگ در زندگی روزمره اصفهان اختصاص دارد که در هر دو بخش به برگزیدگان حائز رتبه‌های اول تا سوم هدایای نقدی اهدا می‌گردد.

دبیر این جشنواره همچنین خاطرنشان کرد: در گاه شمار جشنواره قاب فیروزه‌ای نیز زمان ثبت‌نام تا 9 مهرماه، برگزاری جلسه توجيهي و معارفه 9 مهر، روز برگزاری مسابقه 11 مهر، تحویل آثار بخش اصلي مسابقه یک روزه، 11 تا 13 مهر به صوت حضوری روی لوح فشرده با اندازه اصلی و همرا با فایل خام RAW و یا ایمیل به دبیرخانه جشنواره،تحویل آثار بخش ویژه، هم به صورت حضوری روی سی دی و هم به صورت ارسال به ایمیل جشنواره امکان پذیر است خواهد بود.

گفتنی است؛داوری آثار در تاریخ 14 مهرو برپایی نمایشگاه آثار برگزیده در هفته اول آبان سال جاری می‌باشد همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره واقع دراصفهان، میدان نقش جهان، ورودی خیابان حافظ،دبیرخانه جشنواره قاب فیروزه‌ای ارسال نموده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس http://www.itffestival.org/مراجعه نمایند

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.