قاسمی:

درمسابقات جهانی مغلوب کم تجربگی شدم نه حریفان

ملی پوش وزن 74 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:در رقابت های جهانی 2015 لاس وگاس کم تجربگی مهمترین عاملی بود که باعث شد به مدال نرسم.

علیرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:برای حضور در رقابت های جهانی در اردوهای مستمر تمرینات بسیار سختی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتم و به همین دلیل نیز آمادگی بسیار خوبی جهت رقابت با حریفان خارجی داشتم.
وی با اشاره به مبارزاتش در رقابت های جهانی تصریح کرد:پیروزی 12 بر صفر مقابل حریف ضعیف ایتالیایی در دور نخست باعث شد بدنم در شرایط مسابقه قرار گیرد و در دور دوم در حالی که احساس می کردم کار سختی پیش رو ندارم مقابل آزادکار مولداوی 4بر 4 پیروز شدم،در دیدار سوم نیز نماینده کشور گرجستان را 3 بر 2 از پیش رو برداشتم تا به کشتی گیر صاحب نام دنیا یعنی جردن باروز برسم در این دیدار و در تایم نخست که اصلاً هیچ حرفی برای گفتن نداشتم اما در وقت دوم شرایط بهتر شد و شاید اگر زمان محدود نبود می توانستم نتیجه بهتری را رقم بزنم،به هر حال در گروه شانس مجدد حریف لهستانی را از پیش رو برداشتم تا به دیدار رده بندی برسم و در این رقابت نیز مغلوب شدم.
نفر پنجم رقابت های جهانی در ادمه عنوان کرد:شما مطمئن باشید اگر من تجربه لازم را در میادین بزرگ قبلاً تجربه کرده بودم هم در رقابت مقابل جردن باروز آمریکایی و هم مقابل انور گدویف روس نتیجه بهتری می گرفتم و به طور حتم به یکی از مدال های جهانی نیز می رسیدم.
قاسمی در خاتمه خاطرنشان کرد:در هر صورت امیدوارم با کسب سهمیه المپیک در رقابت های جهانی توانسته باشم تا اندازه ای جواب اعتماد کادر فنی را پاسخ داده باشم و اعتقاد دارم با توجه به تجربه خوبی که در این تورنمنت کسب کردم در آینده و بازی های المپیک مطمئن هستم عناوین بهتری را کسب خواهم کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار