اجرای برنامه جديد حركت قطارهای خط 5 همزمان با آغاز سال تحصيلی جديد

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران از اجرای برنامه جديد حركت قطارهای خط 5 در ساعات پيك مسافر همزمان با آغاز سال تحصيلی جديد خبر داد.

اجراي برنامه جديد حركت قطارهاي خط 5 همزمان با آغاز سال تحصيلي جديداحسان مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواندر خصوص برنامه حركت قطارهای خط 5 در آستانه سال تحصيلی جديد اظهار كرد: از اسفندماه سال گذشته كارهای زيادی برای تنظيم برنامه های جديد حركت قطارهای خط 5 صورت گرفته است.

وی با اشاره به پشتوانه كار مهندسی شبانه روزی ، آمار برداری و سنجش نياز مسافر در خط 5 افزود: بر اساس بهينه سازی و واقعی سازی، حركت قطارهای اين خط از سه شنبه 31 شهريورماه به اين صورت است كه از اول وقت تا ساعت10 صبح از مبدا گلشهر به سمت تهران كه در پيك زمانی تقاضای مسافران قرار داريم هر 20 دقيقه يكبار قطار اكسپرس حركت می كند.

مقدم با اشاره به اينكه صبح ها از سمت تهران به گلشهر نيز از ساعت 7 تا 9 صبح قطار اكسپرس هر نيم ساعت يكبار اعزام می شود گفت: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب نيز همراه با پيك مسافر از سمت تهران به گلشهر هر 20 دقيقه يكبار اعزام قطار اكسپرس خواهيم داشت.

مشاور مدير عامل شركت بهره برداری مترو تهران در ادامه تصريح كرد: بعد از ساعت 9 شب در دو حركت يعنی 21 و سی و 22 از تهران به گلشهر اعزام قطار اكسپرس انجام خواهد شد اين درحاليست كه پيش از اين آخرين حركت قطار اكسپرس تا ساعت 21 بود.

به گفته مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران در خارج از بازه های زمانی ذكر شده از هر دو مبدا هر يك ساعت يكبار قطار اكسپرس اعزام خواهد شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار