حل و فصل برجام در اینستاگرام بعیدی نژاد+عکس

حمید بعیدی نژاد با انتشار مطلبی در اینستاگرامش به حل و فصل موضوع هسته ای پرداخته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی نژاد با انتشار مطلبی در اینستاگرامش به حل و فصل موضوع هسته ای پرداخته است.

وی نوشت: روز گذشته روز مهمي در روند حل و فصل موضوع هسته اي كشورمان بود، روزي كه به لطف الهي، افسانه پردازي بدخواهان كشورمان در خصوص تاسيسات نظامي پارچين برملا گرديد. اجراي توافق نسبت به انجام و ترتيبات بازديد تشريفاتي مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي از تاسيسات پارچين كه همواره از جمله درخواستهاي آژانس و يكي از حساسترين موارد نقشه راه توافق شده ميان ايران و آژانس انرژي اتمي با مشاركت مستقيم و غيرمستقيم كشورهاي ١+٥ بوده است، ديروز با نهايت آرامش به اجرا گذارده شد.



بيش از يك دهه است كه ماشين تبليغاتي غرب با بكارگيري تمامي قدرت رسانه اي و سياسي خود افكار عمومي و نهادهاي سياسي و قانونگذاري در كشورهاي غربي و ديگر كشورها را بمباران تبليغاتي نموده است كه پارچين سايتي است كه ايران در آن مبادرت به توليد سلاح اتمي كرده است. امروز با سرپنجه تدبير نظام اين پروژه ي افسانه سازي با شكستي سنگين مواجه شد. 

كشورمان در اين چارچوب توانست قدم مهمي براي اجراي نقشه راه مورد توافق با آژانس انرژي اتمي براي پايان دادن پرونده ي ادعاهاي كشورهاي غربي در آژانس بردارد. تنظيم بازديد تشريفاتي و عمومي مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي از سايت پارچين يكبار ديگر نشان داد كه نهادهاي سياسي و امنيتي كشورمان با كار دقيق و حرفه اي خود ضمن حفظ اصول اساسي خود ميتوانند ساختگي بودن ادعاهاي بي پايه عليه كشورمان را به آژانس اثبات نمايند و قدمهاي كليدي حساس و لازم را براي بسته شدن نهايي پرونده ادعاهاي مطرح شده عليه ايران اتخاذ نموده و اين ادعاها را بي اعتبار سازند. 

نقشه راهي كه ميان ايران و آژانس براي حل و فصل پرونده مطالعات ادعايي تفاهم شده است خود نشان از تحول روابط ايران و آژانس از يكطرف و تغيير نحوه برخورد با موضوع هسته اي ايران از سوي كشورهاي ١+٥ ميباشد. هدف اين نقشه راه مختومه نمودن پرونده ادعاهاي هسته اي عليه ايران در برابر انجام برخي اقدامات مشخص از سوي ايران ميباشد. خوشبختانه با كار هماهنگ شده اي كه در سطح كشور انجام گرفته است كشورمان توانسته است در اين دو ماه گذشته در چارچوب اقدامات نقشه راه به بسياري از ابهامات و سوالات آژانس توضيحات مكفي ارائه نمايد. بايد اذعان نمود كه تلاشهايي كه تاكنون براي ردّ بسياري از ادعاهاي كاملا غلط عليه ايران صورت گرفته است تا بحال مسير خوبي را طي كرده است. اميد است با ادامه ي اين تلاشهاي هماهنگ ملي، شاهد اين باشيم كه پرونده ي اين ادعاها چنانچه در نقشه راه توافق شده ميان دو طرف تعيين شده است در حدود دو ماه آينده براي هميشه خاتمه يابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.