خیبری‌نژاد: استخر ابر را با هزینه شخصی راه اندازی کردم

سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: استخر ابر مجموعه آزادی را با هزینه شخصی و کمک مالی شاگردانم راه اندازی کردم.

خیبری‌نژاد: استخر ابر را با هزینه شخصی راه اندازی کردم
رضا خیبری نژاد در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک و ماه نیم است با شش شیرجه در اردو هستیم و خود را برای مسابقات آسیایی تایلند آماده می‌کنیم بعد از مسابقات اتریش وقفه زیادی در تمرینات ایجاد شد و بازیکنان از نظر بدنی افت زیادی کردند.

وی درباره کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: مسابقات جهانی در برزیل میدان کسب سهمیه است این مسابقات بهمن ماه برگزار می‌شود و شرایط کسب سهمیه المپیک اعزام تیم به دو یا سه میدان جهانی است تا هم استرس بازیکنان کم شود و هم داوران بین المللی شیرجه‌های ایرانی را ببینند و بشناسند امیدوارم با کسب سهمیه دیدگاه وزارت ورزش نیز نسبت به ما تغییر کند و هم اکنون ضریب شیرجه بازیکنان به سیصد و شصت نیز رسیده است در حالی که ضریب ورودی المپیک حدود چهارصد است.

خیبری‌نژاد در باره کمبود منابع مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطر نشان کرد: فدراسیون منابع مالی محدودی دارد و نمی‌تواند درخواست‌های ما مبنی بر اعزام‌های برون مرزی و اردوهای خارجی را عملی کند به همین دلیل به فکر جذب اسپانسر هستیم تا حداقل سالی ده بار هم که شده به مسابقات جهانی و برون مرزی برویم.

سرمربی تیم ملی شیرجه درباره راه اندازی استخر ابر گفت: چند وقتی بود در فکر احداث یک استخر تبر بودم درباره این موضوع تحقیق کردم و استخرچه‌های ابر دیگر کشورها را بررسی کردم و سرانجام با هزینه‌ شخصی کمک مالی شاگردانم چند شرکت تولید و کمک اندک فدراسیون این استخر را ایجاد کردیم.

وی افزود: در کنار استخر ابر و استخر آب 2 دوربین و 2 نمایشگر نیز تعبیه کردم به طوری که هر شیرجه رو می‌تواند فیلم ضبط شده شیرجه خود را بیشتر ببیند و این موضوع به یادگیری بیشتر و رفع ایرادات بسیار کمک می‌کند همچنین بازیکنان در استخر ابر به تمرین حرکات جدید نیز می‌پردازند.

خیبری‌نژاد در پایان گفت: شیرجه رشته‌ای که به جسارت خاصی نیاز دارد و ایرانیان این جسارت را دارند امیدوارم با نگاه ویژه فدراسیون و توجه وزارت ورزش و جوانان بتوان به این رشته رونق بیشتری داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استخر ، آب ، ابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار