کفاشیان:روحیه بازیکنان برای مسابقات آسیایی بالا است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال بانوان در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: بازیکنان روحیه بالایی دارند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال که  تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان را زیر نظر داشته است، گفت: خوشبختانه بچه ها روحیه خیلی خوبی دارند و امیدوارم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشند. این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیهای دوستانه مختلفی را برگزار کرده است. چند دیدار تدارکاتی با ازبکستان داشته و در تورنمنت روسیه نیز شرکت کرده است. معتقدم تیم آماده ای را برای این مسابقات اعزام کرده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: تمرینات تیمهای ژاپن، تایلند و چند تیم دیگر را هم دیده ام. تمامی تیم ها خوب هستند و تیم ایران هم تمرینات با انرژی و خوبی را پشت سر گذاشته است. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره  میزبانی مالزی گفت: این کشور میزبانی خوبی دارد و فعالیتهای خوبی را پشت سر گذاشته است. اسکان تیم ها، شرایط آب و هوا و تغذیه بسیار مناسب است و امیدوارم بازیهای خوبی را از تمامی تیمها شاهد باشیم.

رییس فدراسیون در پایان گفت: امیدوار م تیم ملی فوتسال بانوان ایران نایب قهرمانی خود را تکرار کند. چرا که تیم های خوبی در این دوره از بازیها هستند و باید بازیکنان با اعتماد به نفس بالا عمل کنند تا بتوانیم نتیجه موفقی بگیریم. ضمن اینکه رقیبان سخت ماتیم های ژاپن و تایلند بوده و بازی سختی را با این دو تیم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار