ساری ؛

برگزاری 700 برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران

فرمانده سپاه کربلا مازندران از برگزاری 700برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار بابایی امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در ساری گفت : اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم ، دیدار با خانواده های شهداء ، اعزام دوچرخه سواران بسیجی به مشهد مقدس ، بهره برداری از طرحهای عمرانی به مساحت 6 هزار و 505 مترمربع در هشت شهر و غبار روبی گلزار شهدا از مهترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروی مسلح استان، روز 31 شهریور در 5 شهرستان برگزار می شود افزود : رژه نیروی مسلح با مشارکت سپاه ، بسیج ، ارتش و نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی در شهرستان های ساری ، بهشهر ، قائمشهر ، بابل و چالوس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از همایش پیاده روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در شهرهای مازندران خبرداد و تصریح کرد : پیاده روی شهرستان ساری بصورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سردار بابایی ترویج فرهنگ اسلام ، ایثارگری و رشادت های رزمندگان در مقابله با دشمنان و دفاع از کشور اسلامی و انتقال آن به نسل آینده را از اهراف برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ سیاسی و فرهنگی به داخل کشور نفوذ می کنند تصریح کرد : با وحدت و همبستگی و تقویت ایمان و باورهای اعتقادی و افزایش امید به آینده می توان تهاجم های دشمنان را خنثی کرد .

انتهای پیام/گ
برچسب ها: برگزاری ، هفته ، دفاع ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.