ساری؛

رقابت يعقوبی در گرندپريكس تركيه برای كسب سهميه المپيک

رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: در آخرین روز از پیکار برترین های رنکینگ المپیکی، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار مازندرانی به شیاپ جانگ می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فيض الله نفجم بيان داشت: آخرین روز مرحله دوم مسابقات گرندپریکس ترکیه در سال 2015، امروز با مبارزات تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان، پیگیری می شود.

وی گفت: در آخرين روز اين مسابقات ابوالفضل يعقوبي و علیرضا نصرآزادانی به عنوان 2 نماینده کشورمان برای كسب سهميه المپيك به ريو شياپ چانگ می روند.

رئيس هيئت تكواندو مازندران تصريح كرد: ابوالفضل یعقوبی که برای بار دوم سابقه حضور در رقابت های گرندپریکس را تجربه می کند، با آمادگی کامل برای قرار گرفتن رو در روی حریفانش به شیاپ چانگ خواهد رفت.

نفجم اذعان داشت: براساس قرعه انجام شده یعقوبی ابتدا باید با حریفی از کانادا به نام "ماکسیم پوتوین" مبارزه کند و در صورت برتری رو در روی برنده انگلیس و اسپانیا قرار می گیرد.

رئيس هيئت تكواندو مازندران اظهار داشت: تیم ایران در پایان دومین روز از جدال مردان برتر رنکینگی سه مدال طلا، نقره و برنز را توسط مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مسعود حجی زواره بدست آورد.

نفجم گفت: مسابقات گرندپریکس با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و در 4 وزن المپیکی زنان و مردان در تركيه پیگیری می شود.

وی افزود: این رقابت ها G4 است و به دارندگان مدال طلا، 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: رقابت ، کسب ، ترکیه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.