«قدیانی» کتاب «گیسو و چراغ جادو» را منتشر می‌کند

کتاب «گیسو و چراغ جادو» اثر «ابراهیم حسن بیگی» توسط انتشارات «قدیانی» منتشر خواهد شد.

ابراهیم حسن‌بیگی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زیر چاپ بودن کتاب جدید خود اظهار کرد: کتاب جدیدم با عنوان «گیسو و چراغ جادو» زیر چاپ است و به زودی توسط انتشارات «قدیانی» منتشر خواهد شد. این کتاب سومین جلد از مجموعه 3 جلدی چراغ جادو محسوب می‌شود.

وی افزود: از مجموعه سه جلدی «چراغ جادو» تاکنون دو جلد آن با عنوان‌های «صوفی و چراغ جادو» و «امیر حسین و چراغ جادو» منتشر شده است. شخصیت اصلی داستان در سومین جلد این مجموعه با عنوان «گیسو و چراغ جادو» دختر نوجوان افغانی است.

این نویسنده با اشاره به وجود خصوصیت تلفیقی بودن داستان‌ «گیسو و چراغ جادو» بیان کرد: تلفیقی میان واقعیت و افسانه در داستان «گیسو و چراغ جادو» وجود دارد. غول چراغ جادو در این داستان به سراغ کودکانی می‌رود که برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می‌کنند این شخصیت بیش از آنکه آرزو‌های کودکان را برایشان برآورده سازد به عنوان یاری‌گر کودکان در رسیده به آرزو‌ها شناخته می‌شود.

حسن‌بیگی ادامه داد: برای نگارش داستان «گیسو و چراغ جادو» از همان داستانی الهام گرفتم که در آن غول چراغ جادو آرزو‌های کودکان را برآورده می‌سازد و این کار را به طور ناگهانی و سریع انجام می‌دهد. غول چراغ جادوی این داستان بیشتر کودکان را در مسیر رسیدن به آرزو‌هایشان راهنمایی می‌کند البته جنبه حاد و نیز در این داستان وجود دارد. هنگامی که کودکان در مسیر رسیدن به آرزو‌های خود با مشکلی مواجه می‌شوند از ترفند‌های جادویی استفاده می‌کند. در این قسمت از کتاب می‌توان جنبه جادویی را مشاهده کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار