کلاه کج:

بازیکنان، تنها امید هواداران استقلال

تیم فوتبال استقلال اهواز با اینکه در شرایط سختی به سر می‌برد، اما بازیکنانی با تعصب دارد که همواره در شرایط سخت پشت تیم را خالی نمی‌کنند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این چند هفته‌ اخیر، اخباری از باشگاه استقلال اهواز به گوش می‌رسید که از اوضاع نابه سامان این باشگاه بزرگ و با سابقه خبر می‌داد.

در شروع لیگ، آبی‌های اهواز، در قم توانستند تیم فوتبال صبا را متوقف کنند و در هفته‌ دوم نیز تیم سیاه‌جامگان را در اهواز یک بر صفر شکست دادند.

توقف تیم علی دایی و پیروزی برابر سیاه‌جامگان مشهد باعث شد امیدها به باشگاه تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز برگردد.

باشگاهی که با خرید سهمیه‌ تیم فولاد نوین اهواز پای به لیگ پانزدهم گذاشت و تنها در روز پیش از شروع لیگ برتر تمامی بازیکنان را در اختیار داشت.

شاید بعد از همین دو هفته‌ ابتدایی لیگ بود که تازه مشکلات این تیم شروع شد.

استقلال اهواز مجبور شد، برخلاف میلش و به دستور هیئت فوتبال اهواز در ورزشگاه غدیر که متعلق به استقلال خوزستان و فولاد است میزبانی کند این در حالیست که تختی استادیوم اختصاصی آبی‌هاست زمین تمرین مناسب در اختیار این تیم قرار نگرفت و ناگهان باشگاه دچار بحران مالی شد.

همین اتفاقات باعث شد که این تیم در سه بازی بعدیش در لیگ پانزدهم تنها یک امتیاز کسب کند و در رقابت‌های جام حذفی، با کمال تعجب از تیم دسته دومی کارای شیراز شکست بخورد و خیلی زود با این مسابقات وداع کند.

نتیجه نگرفتن استقلال اهواز در لیگ برتر و جام حذفی، اعتراض هواداران را در پی داشت اما نکته عجیب و امیدوار کننده برای باشگاه استقلال اهواز این است که بازیکنان و کادر فنی این تیم با وجود مشکلات فراوانی همچنان با انگیزه و تعصب فراوان تمرینات را پی‌گیری می‌کنند و تنها  فرزاد آشوبی (که او هم به دلیل عمل نشدن به یکی از بندهای قراردادش توسط باشگاه) در کنار تیم نیست.

این در حالی است که هنوز هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی آبی‌ها تا این لحظه دریافتی‌ای نداشتند.

حتی خود سیاوش بختیاری‌زاده اذعان کرده که در بعضی مواقع که در اوج ناامیدی هستم، این بازیکنانند که به من امید می‌دهند و باعث می‌شوند که با وجود سختی‌های فراوان در کنار تیم بمانم بازیکنانی که قراردادهایشان از 400 میلیون فراتر نمی‌رود.

در این باره گفتگویی کردیم با عادل کلاه‌کج، کاپیتان استقلال اهواز به بازیکنان وعده دریافت حقوقشان را دادم .

کلاه کج، درباره شرایط استقلال اهواز گفت: محمد ملکی، مالک باشگاه استقلال اهواز تیم را خریداری کرد به همین دلیل تیم ما در زمان کمی آماده لیگ برتر شد. به خاطر همین خریداری کردن تیم، دستان مسئولین باشگاه خالی شد و نتوانستند به موقع دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند.

من با همه بچه‌ها نشستم و صحبت کردم گفتن که دیر یا زود حقوق‌هایشان را دریافت خواهند کرد.

تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان هم با مشکل مالی مواجه می‌شوند.

تنها سرمایه‌ ما هواداران هستند

وی درباره هواداران بیان کرد: ما تنها سرمایه‌ای که داریم هواداران هستند، بابت حذفمان از جام حذفی، آن هم توسط کارای شیراز، ناراحت‌بودند البته حق هم داشتند باخت ما مقابل کارا به دلیل روحیه‌ پایین بازیکنان بود که حقوق نگرفته بودند. حتی به بازیکنان گفتم که تصور کنید که هیچ پولی قرار نیست دریافت کنید و فقط برای هواداران بجنگید.

البته فوتبال است و شکست در آن اتفاق می‌افتد با هواداران صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که اگر همراهیمان نکنند تیم از هم می‌پاچد.

مسئولان فقط در زمان برد کنار ما هستند

وی در ادامه افزود: از کسانی که در راس کار هستند می‌خواهم که به ما کمک کنند کسانی باید در راس کار قرار گیرند که کمک حال تیم  باشند، شاید کسی باور نکند ولی ما قبل از بازی با ذوب‌آهن درکی از مدارس فوتبال تمرین کردیم، مسئولان فوتبال اهواز وقتی می‌بریم به رختکن می‌آیند و به بچه‌ها تبریک می‌گویند اما موقع باخت خبری ازشان نیست با اصلاً نیایند یا همیشه کنار تیم باشند.

بختیاری‌زاده نباید چمن را کوتاه کند

کاپیتان اول استقلال اهواز در ادامه به تمجید از سیاوش بختیاری‌زاده پرداخت و گفت: سیاوش بختیاری‌زاده در تیم استقلال اهواز همه کار می‌کند از مدیرعاملی گرفته تا سرپرستی و تدارکات و در آخر سرمربیگری، یک مربی باید تمام تمرکزش به بازی‌ها، مسابقات و عملکرد بازیکنان باشد بختیاری‌زاده نباید چمن را کوتاه کند.

درست است که ما تا الان با 5 امتیاز دوازدهم هستیم ولی با چه شرایطی و چه امکاناتی. وقتی کسی سیاوش بختیاری‌زاده را حمایت نمی‌کند چگونه تیم نتیجه بگیرد ما نباید مثل تیم‌های عربی مدام مربی عوض کنیم. بختیاری‌زاده باید حمایت شود.

 خیلی از تیم‌ها برای به خدمت گرفتن دم در خانه‌ هایمان آمدند

بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان در ادامه اظهار کرد: در ابتدای فصل از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم، خیلی‌ها برای اینکه در تیمشان بازی کنم در خانه ما آمدند حتی تا مرز امضای قرارداد هم رفتم، اما به محض دریافت پیشنهاد توسط باشگاه استقلال اهواز به این تیم آمدم می‌دانستم شرایط سختی خواهم داشت اما به خاطر علاقه‌ام به مردم اهواز به این باشگاه آمدم.

حتی زمانی که قرارداد نبسته بودم در تمرینات این تیم شرکت کردم.

با هواداران استقلال اهواز زندگی می‌کنم

کلاه‌کج در پایان اضافه کرد: من به شخصه عاشق هواداران استقلال اهواز هستم زمانی که در فولادخوزستان یعنی رقیب استقلال اهواز بازی می‌کردم مصدوم شدم و نیاز به خون داشتم، چند تن از هواداران استقلال اهواز آستین بالا زدند و مرا کمک کردند کاری که شاید اقوامم با من انجام ندادند.

من با هواداران زندگی کردم و از همه‌ آنها می‌خواهم صبور باشند مطمئناً در آینده خبرهای خوشی را خواهند شنید. صحبت‌های عادل کلاه‌کج، پرویز کریمی و دیگر بازیکنان نشان می‌دهد که استقلال اهواز همچنان امیدوار است که بتواند نتایج خوبی کسب کند و در جایگاهی که شایسته‌اش هست قرار گیرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.