اهواز زیر و رو شد

عناوین بهترین و بدترین خط دفاعی لیگ پانزدهم تا پایان هفته هشتم در انحصار فوتبال خوزستان قرار گرفت.

اهواز زیر و رو شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دو نماینده خوزستان عناوین بهترین و بدترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کردند.

در قسمت بهترین خط دفاع استقلال خوزستان و ذوب آهن هر کدام با 3 گل خورده در رده‌های اول و دوم و پس از آن‌ها سپاهان اصفهان در رده سوم جدول قرار دارد.

در قسمت ضعیف‌ترین خط دفاعی نیز فولاد  خوزستان با چهارده گل خورده و اقتدار کامل در قعر جدول قرار دارد و پس از آن نیز سرخ پوشان تهران با 13 گل و استقلال  اهواز  و راه آهن تهران دررده‌های بعدی قراردارند.

اما نکته قابل توجه جدول لیگ تا پایان هفته  هشتم قرار گرفتن فولاد در رده شانزدهم جدول است.

این تیم سال گذشته با هدایت اسکوچیچ کروات با وجود مشکلات بازیکن سرباز و مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان نتایج تقریبا  خوبی را بدست آورد و با 52 امتیاز در رده پنجم جدول و بالاتر از استقلال و پرسپولیس قرار گرفت.

این تیم در فصل گذشته با 24 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ چهاردهم را در اختیار داشت و  اما در این فصل از هشت بازی انجام شده چهارده  گل دریافت کرده است و در رده شانزدهم قرار دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر، قرار گرفتن آبی‌های خوزستان بین سه تیم بالا نشین  جدول است.

این تیم در فصل گذشته با هدایت عبدالله ویسی با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان در لیگ برتر ماندنی و راهی پلی آف شد و در مرحله حذفی با برتری 3 بر صفر مقابل مس کرمان جواز خود را برای حضور در لیگ برتر صادر  کرد.

همچنین شاگردان پپ وطنی در لیگ چهاردهم با خوردن 46 گل در 30 مسابقه به عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل گذشته شناخته شدند.

اما در لیگ پانزدهم شرایط به کلی برای استقلال خوزستان تغییر کرد و این تیم با جذب بازیکنان بومی و جوان در صدد آن بودند تا بازیکن سازی را در خطه خوزستان انجام دهند و نتیجه‌ای در خور فوتبال خوزستان کسب کنند.

آبی‌های خوزستان در سومین فصل حضورشان در لیگ برتر هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارند و در صدد آن هستند تا با ادامه همین روند بتوانند کسب سهمیه آسیا کنند.

این تیم هم اکنون با کسب پانزده امتیاز پس از استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده سوم جدول قرار گرفته است.

همچنین شاگردان ویسی به همراه ذوب آهن اصفهان با دریافت 3 گل در صدر برترین خط دفاعی لیگ پانزدهم قرار دارند.

خط دفاعی شاگردان ویسی در لیگ پانزدهم با مبلغ 830 میلیون تومان بسته شده است و این در حالیست که لئوناردو مساریچ دفاع کروات فولاد خوزستان به تنهایی با سرخ‌های جنوب کشور قرار دادی به مبلغ 920 میلیون تومان امضا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار