اخبار تیم ملی بسکتبال در چین

تمرینات اختصاصی در سالن اصلی و بازی درون‌گروهی ملی‌پوشان

تیم ملی بسکتبال ایران پس از اسکان در هتل وایا، در سالن اصلی محل برگزاری جام ملت‌های آسیا تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در آستانه آغاز بیست و هشتمین دوره مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا، ملی‌پوشان پس از ورود به چانگشای چین و استقرار در هتل وایا، ظهر امروز در سالن اصلی محل برگزاری این رقابت‌ها یک جلسه تمرین کردند. اخبار حاشیه‌ای جام ملت‌های آسیا را در ادامه می‌خوانید.

رقیبان تیم ملی وارد چین شدند

شش تیم آسیایی تا صبح امروز به شهر چانگشا چین محل برگزاری جام ملت های بسکتبال آسیا رسیدند. تیم‌های ایران، چین، فلسطین، کویت، لبنان و قطر تا صبح امروز 30 شهریور به چانگشا محل برگزاری جام ملت های آسیا رسیدند.تیم ملی چین از یک هفته قبل در شهر میزبان مسابقات اردو زده بود و تیم ملی کشورمان هم ظهر روز گذشته وارد چانگشا شد.تیم های سنگاپور، هند، کره جنوبی و هنگ کنگ عصر امروز به چین می رسند. سایر تیم ها هم تا صبح فردا وارد شهر چانگشا می شوند.

هتل‌های جداگانه برای تیم ها، داوران و خبرنگاران

شهر چانگشا مرکز استان هونان چین است که گاهی جیانگ نامیده می شود. مسئولان برگزاری مسابقات، تمام عوامل برگزاری را تقسیم بندی کرده و هر گروه را در یک هتل این شهر مستقر کردند. ناظران و داوران، بازیکنان، گروه آمار و نمایندگان رسانه ها هر یک در هتلی جداگانه اسکان پیدا کردند. تیم ملی ایران هم در کنار سایر تیم ها در هتل وایا مستقر است.جام ملت های آسیا از روز اول مهر آغاز می شود. تیم ملی ایران در روز اول مسابقات با ژاپن دیدار می کند.

 

بازدید نمایندگان فدراسیون جهانی از سالن اصلی جام ملت ها

نمایندگان فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) صبح دیروز از سالن اصلی محل برگزاری جام ملت های آسیا بازدید کردند.به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون بسکتبال؛ نمایندگان فیبا صبح دیروز 29 شهریور از سالن دانشگاه سوشیال ورک چانگشا به عنوان محل اصلی برگزاری جام ملت های آسیا 2015 بازدید کردند.مسئولان برگزاری مسابقات در حال انجام آخرین مراحل آماده سازی سالن های میزبان جام ملت ها هستند و نمایندگان فیبا هم ایراداتی از برخی موارد در سالن برگزاری گرفتند که تا پیش از شروع مسابقات رفع شود.تیم های حاضر در جام ملت ها هم از فردا اجازه تمرین در سالن اصلی مسابقه را پیدا می کنند.جام ملت های آسیا در سالن های دو دانشگاه تکنولوژی و سوشیال ورک چانگشا برگزار می شود.

برنامه تمرینی تیم ملی در چین

برنامه تمرين امروز تيم ملي در چانگشا أعضاي تيم ملي كشورمان امروز ساعت ١٢ به وقت محلي و ٨:٣٠ به وقت ايران در سالن اصلي مسابقات تمرين کردند. مهران سر رشته سرپرست تيم ضمن أعلام اين مطلب افزود: خوشبختانه مشكل خاصي وجود نداشته و بچه ها اماده تمرين امروز هستند. شايان ذكر است اولين بازي ايران در چارچوب بيست و هشتمين دوره رقابتهاي جام ملتهاي آسيا چهارشنبه اول مهرماه مقابل ژاپن خواهد بود.

بازی درون‌گروهی ملی‌پوشان

تیم ملی بسکتبال ایران ظهر امروز یک بازی درون تیمی در جریان تمرینات انجام داد. تیم ملی بسکتبال ایران که عصر دیروز تمرینی سبک در چانگشا محل برگزاری جام ملت های آسیا انجام داده بود، ظهر امروز هم در سالن تمرینی دانشگاه سوشیال ورک دومین جلسه تمرینی را برگزار کرد.ملی پوشان ایران کار خود را با تمرین شوت شروع کردند و پس از آن با تقسیم به دو تیم سفید و سبز یک مسابقه درون تیمی انجام دادند.مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، صمد نیکخواه بهرامی، سعید داورپناه، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی در تیم سفید و سجاد مشایخی، حامد آفاق، جواد داوری، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و اصغر کاردوست در ترکیب تیم سبز جای گرفتند.همچنین تمریناتی هم برای شرایط ویژه ی در جریان بازی انجام شد تا بازیکنان با استراتژیهای مربی در لحظات خاص بازی آشنا باشند.به دستور بائرمن سرمربی تیم ملی هیچ فردی به غیر از کاروان اعزامی ایران، حق ورود به سالن تمرین ایران را پیدا نکرد تا تمرکز بازیکنان در تمرین به هم نخورد.ملی پوشان ایران عصر امروز هم در هتل محل برگزاری، وزنه زدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار