استقلال در صدر، پرسپولیس قعر نشین جدول

تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی مقابل نفت در دیدار معوقه هفته هفتم توانست به صدر جدول برسد و این در حالی است که سرخ‌پوشان کماکان در انتهای جدول سپری می‌کنند.

استقلال در صدر، پرسپولیس قعر نشین جدول
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: 2 تیم پایتخت‌نشین، هم اکنون شرایط متفاوتی را در جدول سپری می‌کنند آبی‌پوشان در صدر جدول و پرسپولیس یکی از 3 تیم انتهایی جدول است.

استقلال در این فصل با هدایت پرویز مظلومی و جذب بازیکنان جوان و با تجربه در صدد آن است تا بتواند نتایج ضعیف چند سال گذشته خودشان را جبران کنند و هم اکنون با کسب 15 امتیاز در صدر جدول سپری می‌کنند.

شاگردان پرویز مظلومی هم اکنون با قبول تنها یک شکست پس از زرد‌پوشان دیار نفت جهان دومین تیم کم شکست لیگ برتر محسوب می‌شود و کماکان با 10 گل زده و پنج گل خورده در صدر جدول قرار دارند.

اما سرخ‌پوشان تهرانی با هدایت پروفسور روزهای بدی را سپری می‌کنند و با کسب چهار امتیاز از 6 دیدار در رده چهاردهم جدول قرار دارند.
پرسپولیس که فصل گذشته را با رتبه هشتمی به پایان برد تلاش کرد تا با جذب بازیکنان جوان، بتواند پس از سال‌ها، جامی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در این فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشته‌اند سعی دارند تا روند نزولی فصل‌های گذشته‌شان را ادامه دهند و ناکامی دیگر را برای هواداران سرخ‌پوش به ارمغان بیاورند. البته می‌توان گفت این تیم ضررهایی نیز از اشتباهات داوری خورده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.