اصفهان؛

برگزاری ارکستر سمفونیک اصفهان در هنرسرای خورشید

ارکستر سمفونیک اصفهان در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست این برنامه گفت: بعد از چندین سال برای نخستین بار است که گروه کنسرت سمفونیک اصفهان با حضور جمع کثیری از نوازندگان و آهنگ سازان برجسته اصفهانی به اجرای برنامه در اصفهان می‌پردازد.

احسان پوریان‌زاده افزود: این اجرا که با حمایت استاد " امیر اسلامی"، از آهنگسازان مطرح در عرصه بین المللی و توسط گروهی 60 نفره و با میهمانی چند ساز ایرانی همراه است به بازسازی چندین قطعه از موسیقی اصیل ایرانی از آهنگسازان بزرگ و برجسته پرداخته که برای نخستین بار برای اجرای سمفونیک و با نگاهی نو و نگرشی تازه بازسازی و اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: احیا و اشاعه موسیقی سنتی و اصیل ایرانی نخستین هدف از برگزاری این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل همزمانی این اجرا با هفته دفاع مقدس و ادای دینی کوچک به هشت سال دفاع مقدس،چند قطعه با مضمون وطن اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به تصنیف معروف " از خون جوانان وطن لاله دمیده " اشاره کرد.

وی همچنین از همراهی دو خواننده جهت اجرای قطعات خبر داد و تصریح کرد: علی سعیدی و محمد سعیدی آواز خوانی گروه را بر عهده دارند.
گفتنی است؛ این برنامه در تاریخ 2 مهرماه در دو ساعت 19 و 21 و در تاریخ 3 مهرماه از ساعت 19 در هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.