حمدی‌نژاد : رفتار داوران با تیم‌های بزرگ ملایم است

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: داوران در قبال تیم‌های بزرگ به ملایمت رفتار کرده و اشتباهات سهوی دارند.

حمدی‌نژاد : رفتار داوران با تیم‌های بزرگ ملایم است
وحید حمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران بیان کرد: بدشانسی و موقعیت‌سوزی از مهم‌ترین عوامل عدم نتیجه‌گیری نفت است. تیم ما بازی به بازی بهتر شده و روی دروازه حریفان موقعیت گل ایجاد می‌کند.

وی افزود: شما در برنامه 90 دیدید که خطای روی مهدی مومنی پنالتی گرفته نشد. در مورد گل دوم نفت هم نمی‌دانم چرا فنایی کارشناس داوری مرتب "آفساید، آفساید و بدنش، بدنش" می‌گفت. چگونه وی با دیدن دوربین بغل تاکید داشت نانگ نیم بدن جلو بوده است.

وی ادامه داد: به نظر شما یک تیم در فوتبال ایران با این بازی‌های بسته می تواند چند موقعیت گل  روی دروازه حریف ایجاد کند.  پنالتی و گل سالم ما را نگرفتند متاسفانه فقط در بازی تیم‌های پرطرفدار اتفاق می‌افتدکه داوران با اشتباه خود محروم شده و تحت فشار قرار گیرند. اگر تیمی مثل نفت ضرر کرد خیلی مهم نیست.نفت اکنون تحت فشار قرار گرفته و اشتباهات داوران هم مزید بر علت شده است.

حمدی‌نژاد افزود: من نمی‌گویم چون حریف نفت، استقلال بوده داوران با قصد و غرض سوت می‌زنند. شاید اشتباهات سهوی داوران به دلیل ترس از تیم‌های بزرگ و پرتماشاگر بودن آن‌ها است یا این که فکر می‌کنند اگر برای تیم‌های دیگر اشتباه کنند مشکلی پیش نمی‌آید. برخلاف سخت‌گیری علیه تیم‌هایی چون نفت با تیم‌های پرهوادار به آرامی و ملایمت رفتار می‌کنند. بازیکنان نفت هم خانواده و تماشاگر داشته و آن‌ها آرزوی موفقیت ما را دارند به هر حال فکر می‌کنم این گونه نتیجه‌گرفتن برای حاضران در ورزشگاه هم راضی‌کننده نباشد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در خصوص حرکت علی‌رضا بیرانوند و عدم حضور وی روی نیمکت بیان کرد: پس از اعلام ترکیب اصلی با بیرانوند صحبت کرده و از وی  خواستم در این خصوص عکس‌العمل نشان ندهد.نیمکت نشینی برای هر بازیکنی پیش می‌آید متاسفانه دروازه‌بان ما از لحاظ روحی و روانی آماده نبود و می‌گفت اگر وارد زمین شوم احتمال آسیب دیدگی‌ام وجود دارد یا ممکن است حرکتی انجام دهم که در شان باشگاه و خودم نباشد.

به هر حال با اصرار بازیکنان، بیرانوند تصمیم گرفت برای گرم‌کردن به داخل زمین بیاید که کادر فنی به وی اجازه نداد و مانع از این امر شد علی هم به رختکن بازگشت. در کل حرکت بازیکن جوان نفت اشتباه بود و بیرانوند باید در قبال تصمیمات این چنینی مربیان حرفه‌ای‌تر رفتار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار