خطر گیتی پسند بیخ گوش شمسایی/ آخرین فرصت غیاثی در یاشین پیشرو

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت 17 امروز اغاز می شود و چهارده تیم لیگ برتری به مصاف یکدیگر می روند.

تاسیسات دریایی تهران - آذرخش بندرعباس

صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران در هفته یازدهم میزبان شاگردان کم نام و نشان عباس روزپیکر هستند. وحید شمسایی و لشگر نامدارش در شرایطی رو در روی اذرخش قرار می گیرند که دو هفته است رنگ برد ندیده اندو بیشتر از هر زمانی به این سه امتیاز نیاز دارند. آذرخشی ها هم که بیشتر امید و تمرکزشان. بر بازی های خانگی است به نظر می رسد در این دیدار به فکر حداقل امتیاز و یا حفظ آبرو باشند.

فرش آرای مشهد - گیتی پسند اصفهان

دیدار همیشه جذاب فرش آرا و گیتی پسند این بار در هفته یازدهم در مشهد برگزار می شود. 

شاگردان خوراکچی پس از کسب چهار برد سخت و ارزشمند حالا شخصیت تیمی خود را نشان داده و در پی رسیدن به صدر هستند.

 فرش آرایی ها هم با مرتضایی از بحران عبور کرده و اگر کمی خوش شانس تر بودند چه بسا امتیازات خوبی که در چند هفته گذشته بدست می اوردند. دیدار این دو تیم در مشهد همواره دیدنی بوده و فرش ارا خریف سختی برای گیتی پسند محسوب می شده است. این بازی برای پخش در شبکه خراسان یک ساعت دیرتر اغاز خواهد شد.

منصوری قرچک - مس سونگون

یکی از دیدارهای دیدنی هفته در قرچک برگزار خواهد شد. تیم پرطرفدار منصوری در روزهایی که با اوح فاصله دارد باید مقابل تیم متمول مس قرار گیرد.


میثاق تهران - شهروند ساری

جنگ ندارها در تهران را تیم های میثاق و شهروند در ورزشگاه شهرداری منطقه یازده برگزار می کنند.

شاگردان رضا لک که با بازگشت مربی خود به ادامه لیگ امیدوار شده اند دراین هفته با ابطحی و یارانش دیدار می کنند که دو برد به یادماندنی را در ثانیه های پایانی دو هفته گذشته رقم زده اند. 

میثاق بعد از چند باخت و یک تساوی به شدت به برد شهروند نیاز دارد اما ساروی ها هم حالا به فکر صعود در جدول به کمک این دیدار خارج از خانه هستند.

یاسین پیشرو قم- فردوسی مشهد

یکی دیگر از رقابت های جذاب هفته را تیمهای یاسین پیشرو و فردوسی برگزار می کنند.

 یاسینی ها که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده اند، باید با تیم خوب فردوسی مصاف کنند که به جز شکست تحقیر آمیز مقابل دبیری در هفته های قبلی نتایج خوبی کسب کرده است. یاسین پیشرویی ها که برای حضور در فوتسال، هزینه زیادی صرف کرده اند به احتمال فراوان خیلی به غیاثی زمان نمی دهند و این مربی اگر به دنبال ماندن در نیمکت لیگ برتر است باید به هر شکل این سه امتیاز را از آن خود کند.

دبیری تبریز - مقاومت البرز 

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته یازدهم پذیرای فلاح و یارانش است. مقاومت البرز که علی رغم مشکلات فراوان حضوری خوب و مفید در لیگ فوتسال دارد در این هفته باید با تیمی مصاف کند که نتایج نوسانی اش قابلیت پیش بینی آن را از بین می برد.

دبیری ها در این فصل کم نتیجه عجیب نگرفته اند و حالا باید منتظر بمانیم تا تکلیف این دیدار مشخص شود.

کاشی نیلو اصفهان - حفاری اهواز

آخرین دیدار هفته یازدهم در اصفهان برگزار می شود. تیم کاشی نیلو که هفته گذشته با غیبتش در لیگ خبرساز شده بود در این هفته میزبان حفاری است.

 حفاری ها که مانند همیشه نتایج یکنواخت و قابل قبولی کسب می کنند امیدوارند با غلبه بر قعر نشین جدول فاصله خود را با صدر کاهش دهند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار