پیش بازی هفته دوازدهم فوتسال

بوی پول در نبرد مس – یاسین / آزمون تاسیساتی در قلعه عقاب ها

مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران روز سه شنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ روز سه شنبه تیم های مختلف در چارچوب هفته دوازدهم به مصاف حریفان خود می روند

مس سونگون ورزقان یاسین پیشرو قم

در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم تیم های مدعی یاسین پیشرو و مس سونگون به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم با امکانات کافی و سرمایه گذاری بسیار خوب با هدف قهرمانی وارد مسابقات شده اند اما آنچنان که باید و شاید در حرکت در مسیر هدفشان موفق نبوده اند. مسی ها با علی افضل شرایط بهتری دارند و با ۲۲ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته اند. اما یاسین پیشرویی ها در اکثر دیدارهای مهم خود در مصاف با بالاجدولی ها ناکام بوده اند تا با فاصله بیشتری در مکان ششم قرار داشته باشند. این دیدار با قضاوت علیرضا سهرابی- اصغر علی بیگی- کمال بایزیدی- یوسف افضلی در ورزشگاه پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

شهروند ساری – تاسیسات دریایی تهران

تیم صدرنشین و پرستاره تاسیسات دریایی تهران در این هفته باید در روزی سخت به مصاف شهروند ساری بروند. ساروی ها در قلعه عقابها هر حریفی را آزار می دهند و بهترین تیم فوتسال ایران هم باید فکر پیروزی راحت را در ورزشگاه سید رسول حسینی از سر بیرون کند. شاگردان شمسایی که پس از قهرمانی در آسیا لیگ را هم رویایی ادامه داده بودند با یک شکست و چندتساوی حالا چند مدعی مسلح را در یک قدمی خود می بینند. خطر گیتی پسند اوج گرفته در نزدیکی تاسیسات است و به خوبی می دانند اگر قدمی اهسته بردارند ممکن است صدرنشینی خود را از دست دهند. در طرف مقابل شاگردان ابطحی که چند هفته خوب را سپری کرده بودند در هفته گذشته مقابل میثاق شکست خوردند و حالا در اندیشه بازگشت به شرایط پیروزی هستند.

گیتی پسند اصفهان – دبیری تبریز

تیم آماده این هفته های گیتی پسند باید پس از چند برد متوالی در هفته دوازدهم پذیرای دبیری تبریز باشد. شاگردان خوراکچی بعد از شروع نا امید کننده حالا به توازن تاکتیکی رسیده اند و با برد های خوب متوالی خود به رده دوم جدول رسیدند تا منتظر کوچکترین لغزشی از سوی شاگردان شمسایی باشند. دبیری های تبریز با اصغری مقدم همچنان بر نوار نوسان گان بر می دارند و پیش بینی نتایجشان کار دشواری است. تبریزی ها هفته گذشته مقاومت را از پیش رو برداشتند اما بعید به نظر می رسد در خانه گیتی پسند به توفیقی دست یابند.

فردوسی مشهد – میثاق تهران

در یکی دیگر از مسابقات هفته دوازدهم تیم های فردوسی و میثاق به مصاف هم می روند. هر دو تیم نتایجی بهتر از پیش بینی ها کسب کرده اند. البته میثاقی ها نتیجه چند هفته را به سادگی و به دلیل مشکلات داخلی و نبود رضا لک از دست دادند اما فردوسی ها هفته به هفته بهتر شدند تا بتوان هر دو تیم را از میانه جدولی های باشخصیت لیگ دانست. تیم های ۱۵ و ۱۶ امتیازی جدول رده بندی به دنبال سه امتیاز این بازی هستند تا بتوانند به رده های بالایی جدول نزدیک شوند.

آذرخش بندرعباس – فرش ارای مشهد

نبردپایین جدولی هفته را تیم های آذرخش و فرش آرا برگزار می کنند. تیم فرش آرا که در کمال ناباوری در مکان سیزدهم جدول قرار دارد برای فرار از این رده و رسیدن به نقطه های آرامش جدول باید در بندرعباس و در حضور هواداران بندری تیم این شهر را شکست دهد. آذرخشی ها هم که با دو امتیاز فاصله در مکان دوازدهم هستند دل به امتیاز بازی های خانگی خوش کرده اند و به این سادگی ها از خیر این سه امتیاز نمی گذرند.

منصوری قرچک – کاشی نیلو اصفهان

تیم فوتسال منصوری قرچک که پس از هفته ها ناکامی در هفته گذشته نتیجه درخشانی مقابل مس سونگون به دست آورد در این هفته پذیرای تیم قعر نشین لیگ است. کاشی نیلو اصفهان با شرایط نامناسب تیم داری در تمامی دیدارهای اخیر خود بازنده بوده تا قرچکی ها به سه امتیاز این دیدار حسابی امیدوار باشند. شاگردان داورزنی با دوازدهم امتیاز در مکان یازدهم قرار دارندو کاشی نیلویی های ۴ امتیازی در قعر جدول رده بندی حضور دارند.

مقاومت کرج – حفاری اهواز

در آخرین دیدار هفته هم تیم مقاومت کرج میزبان حفاری اهواز است. سربازان کرجی که هفته گذشته با حاشیه های فراوان مقابل دبیری بازنده شدند در این هفته باید در خانه و ورزشگاه انقلاب کرج تیم حفاری را میزبانی کنند. شاگردان محسن حسن زاده برای صعود در جدول رده بندی و اعلام تلاش برای قهرمانی باید این بازی را ببرند اما مقاومتی ها با فلاح نشان داده اند بردنشان کار ساده ای نیست و با تلاش مضاعق کمبود امکانات و مهره خود را جبران می کنند. به نظر می رسد این دیدار نزدیک و پرهیجان پیگیری شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار