تبریز؛

تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر دفاع از حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی

سردارکریمیان بر دفاع از حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی تاکید کرد.

تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر دفاع از حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ وی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در محل نمایشگاه دفاع مقدس با تاکید بر دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی در حال حاضر گفت: جنگ بین حق و باطل همچنان ادامه دارد و از آذربایجان شرقی چندین فرمانده در محور مقاومت به شهادت رسیده اند و دشمن از همین روحیه انقلابی در هراس است.

کریمیان یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا کشور را ازدرون تهی کرده و ارکان نظام را با تلنگری از هم بپاشاند که این آرزو را به گور خواهد برد چرا که این کشور متعلق به امام حسین (ع) و اهل بیت می باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تلاش و کوشش و نهصت نرم افزاری را موجب موفقیت در جبهه های مختلف دانست و اضافه کرد: خدمتگزاران به نظام اسلامی در جبهه های مختلف تلاش و کوشش دارند تا کشورمان سربلند ظاهر شود.

جبارزاده ، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خواستار تدوین شیوه نامه مدیریتی شهدا در آذربایجان شرقی شد و گفت: کمیته ای با همین عنوان در استان تشکیل شده و شیوه نامه ای بر اساس نوع مدیریت شهدا و سردارانی چون باکری و شفیع زاده تهیه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این حالت خواهد بود که می توانیم مدعی شویم ادامه دهنده راه شهدا هستیم و در نزد خداوند متعال حجت برای عملکردمان خواهیم داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در برگزاری برنامه های دفاع مقدس سپاه عاشورا محوریت داشته است ، گفت: لشکر همیشه پیروز و پر افتخار مسئولیت این نمایشگاه را داشته است و بر اساس پیشنهاد مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز و تصمیم شورای اداری استان نمایشگاه دفاع مقدس همه ساله در این محل و با هزینه خود شرکت نمایشگاه های بین اللمی تبریز برگزار می شود.

جبارزاده بیان کرد: امروز اگر قدرتهای جهانی در برابر اراده ملت ایران سر تسلیم فرود می آورند به علت اقتدا به سیره شهدا و آزادگی آنان است.

وی بر حفظ آمادگی برای کیان اسلامی تاکید کرد و گفت: هر چند لباس رزم خود را با لباس خدمت در ادارات عوض کرده ایم اما اگر دشمن چشم چپ به کشورمان داشته باشد در خدمت فرماندهان نظامی در میادین دفاع از کشور حضور خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم از فرماندهان نیروهای مسلح در استان به نمایندگی از رزمندگان دفاع مقدس و نیز سه نفر از مسئولان امنیتی استان برای تامین امنیت مطلوب در آذربایجان شرقی توسط شورای اداری تجلیل شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.