تقابل خالقان عجیب ترین تساوی تاریخ

سایپا و فولاد در حالی به مصاف هم می روند که تساوی 5-5 آن ها در فصل دهم عجیب ترین تساوی تاریخ لیگ برتر را رقم زده بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم های فوتبال سایپا تهران و فولاد خوزستان در حالی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که نتیجه تساوی پنج.پنج آن ها در دیدار رفت لیگ دهم عجیب ترین تساوی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

این دیدار 3 آبان 1389 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد . در نیمه اول سایپا با 2 گل ابراهیم صادقی(19) و مهدی خیری(45) در مقابل تک گل رضا نوروزی(25)با پیروزی به میدان رفت.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم این دیدار 5 گل از خط دروازه ها گذشت.عباس محمد رضایی(49)و کریم انصاری فرد (50 و 60) گل های بعدی شاگردان محمد مایلی کهن را به ثمر رساندند.

در سوی مقابل رضا نوروزی(59)گل دوم خود و قرمز پوشان اهوازی را وارد دروازه وحید شیخ ویسی کرد. سونامی شاگردان مجید جلالی در 10 دقیقه پایانی 1500 هوادار حاضر در استایوم را از دیدن جشنواره گل 2 تیم سیراب کرد. 

گل های رضا معقولی(80) و آرش افشین(82) اختلاف را به حداقل رساند اما رضا نوروزی با زدن گل سوم و هت تریک در دقیقه 89 نتیجه را به تساوی کشاند.

جالب اینجاست در حال حاضر رضا نوروزی مهاجم فولادی ها که در آن بازی هت تریک کرد در نوک پیکان خط حمله سایپا به میدان می رود و مجید جلالی سرمربی اهوازی ها نیز سکان هدایت نارنجی پوشان را در دست دارد.ضمن این که ابراهیم صادقی و رضا نوروزی تنها بازماندگان ان دیدار مهیج هستند که هر دو برای سایپا بازی می کنند.

همچنین در تاریخ تقابل های 2 تیم در لیگ برتر سایپا 5 پیروزی برای سایپا ،9 برد برای فولاد به دست آورده اند و 12 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.سایپا 29 گل و فولاد 36 گل در این دیدارها به ثمر رسانده اند.

بهترین نتیجه سایپا مقابل فولاد در دیدار برگشت لیگ چهاردهم به دست آمد.نارنجی پوشان در این جدال با 3 گل روزبه شاه علی دوست،حامد شیری و محسن ارزانی در برابر تک گل آلویس نانگ با نتیجه 3.1 حریف را از پیش رو برداشتند.

اما بهترین نتیجه فولاد با پیروزی 4 بر 1 به دست آمد. این تیم در دیدار رفت لیگ سیزدهم با هدایت حسین فرکی با 4 گل لوسیانو پریرا،بختیار رحمانی ،اسماعیل شریفات و سروش رفیعی برابر تنها گل سجاد شهباززاده حریف را شکست دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار