آخرین اخبار سایپا پیش از دیدار با فولاد

آخرین تمرین نارنجی پوشان پایتخت پیش از دیدار با فولاد پشت درهای بسته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران که عصر فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم به مصاف فولاد می رود،آخرین تمرین خود را از ساعت 17 امروز در ورزشگاه سازه گستر پشت درهای بسته برگزار می کند.
 
اردوی نارنجی پوشان در هتل المپیک

اردوی پیش بازی تیم سایپا قبل از تقابل با فولاد خوزستان امشب در هتل المپیک برگزار می شود و نارنجی پوشان در این اردو خود را برای جدال با حریف اهوازی آماده می کنند.
 
2 مصدوم و یک محروم در اردوی سایپا
 
وحید اسماعیل بیگی و رضا نوروزی به دلیل مصدومیت دیدار برابر فولاد را از دست دادند.بی شک تقابل نوروزی با تیم سابقش می توانست به افزایش جذابیت های این مسابقه کمک کند چرا که این مهاجم با زدن 24 گل در لیگ دهم با پیراهن فولاد رکورد بیشترین گل زده در یک فصل فوتبال ایران را به خود اختصاص داده است.
میلاد میداودی نیز که به دلیل مسائل انضباطی از لیست سایپا برای این دیدار کنار گذاشته شده،در این دیدار شاگردان جلالی را همراهی نمی کند.
 
غیبت مهاجم کامرونی فولاد برابر سایپا
 
دورگ کوئماها بازیکن کامرونی تیم فولاد خوزستان که به تازگی به این تیم پیوسته برای انجام کارهای شخصی به بلژیک سفر کرده است.ضمن این که ITC وی برای بازی کردن در فولاد تاکنون صادر نشده ،به همین دلایل دراگان اسکوچیچ نمی تواند از مهاجم موردعلاقه خود برای دیدار با سایپا استفاده کند.
 
نظر جلالی بر بی کیفیت شدن لیگ
 
مجید جلالی سرمربی سایپا در نشست خبری امروز خود تاکید کرد ،شاید تعطیلی مداوم لیگ بر روند اجرابی آن تاثیری نداشته باشد اما به طور حتم این موضوع روی کیفیت مسابقات تاثیر داشته و سبب پایین آمدن سطح کیفی لیگ می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سایپا ، فولاد ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار