تعطیلات نارنجی پوشان به پایان رسید

تیم فوتبال سایپا تهران پس از چند روز تعطیلی از امروز تمرینات خود را آغاز می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال سایپا تهران که پس از دیدار هفته هفتم مقابل فولاد در لیگ برتر به تعطیلات رفته بود از ساعت 16 امروز تمرینات خود را در ورزشگاه سازه گستر پیگیری می کند.

غیبت بازیکنان سایپا به دلایل مختلف

چهار بازیکن نارنجی پوشان به دلایل مختلف در آغاز تمرینات سایپا غیبت دارند.ماهان رحمانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در قطر و شرکت در رقابت های امیدهای غرب آسیا ،مهدی ترابی به علت همراهی تیم ملی بزرگسالان در اردوی دبی ملی پوشان سایپا هستند که در شروع تمرینات این تیم حاضر نمی شوند.

از طرفی راتکو دویکوویچ دروازه بان بوسنیایی این تیم به دلیل به دنیا آمدن فرزند خود و تمدید مرخصی اوایل هفته آینده به ایران می آید.

اما مهم ترین غایب دور جدید تمرینات خودروسازان میلاد میداودی است که به دلیل مسائل انضباطی همچنان مورد غضب کادر فنی این تیم قرار دارد .به همین جهت وی تا زمانی که رضایت کادر فنی جلب نشده باشد در تمرینات غیبت دارد.

آمادگی مصدومان سایپا

رضا نوروزی مهاجم تیم سایپا که به دلیل مصدومیت دیدار های اخیر سایپا را از دست داده با رسیدن به آمادگی نسبی در تمرین امروز نارنجی پوشان شرکت می کند.از طرفی سجاد مشکل پور نیز که مقداری مصدومیت داشت با آمادگی کامل در تمرینات سایپا حاضر می شود.

هت تریک دیدار سایپا و راه آهن

سایپا در تعطیلات لیگ برتر اردویی برگزار نمی کند اما 2 دیدار دوستانه برای آماده سازی نارنجی پوشان در دستور کار کتدر فنی این تیم قرار گرفته است.نارنجی پوشان ابتدا پنج شنبه این هفته به مصاف شاگردان مهدی تارتار در راه آهن می روند.این سومین دیدار راه آهن و سایپا در فصل جدید است. نخستین تقابل 2 تیم در هفته دوم لیگ برتر با پیروزی 2.0 شاگردان جلالی پایان یافت.بعد از آن نیز مصاف تدارکاتی 2 تیم با پیروزی 2.1 شاگردان جلالی خاتمه یافت.

همچنین نارنجی پوشان در دومین بازی تدارکاتی خود پنج شنبه هفته آینده در ورزشگاه اکباتان به مصاف پدیده مشهد می روند.جدال 2 تیم در هفته سوم لیگ برتر با پیروزی 2.1 شاگردان جلالی همراه بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار