هدیه سایپا به دروازه بان بوسنیایی

پس از به دنیا آمدن فرزند رایکودویکویچ، کادر فنی فوتبال سایپا به عنوان هدیه، مرخصی وی را چند روز تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال سایپا تهران در حالی پس از پنج روز تعطیلی از عصر چهارشنبه در ورزشگاه سازه گستر پیگیری می‌شود که شاگردان مجید جلالی به دلیل  کسب پیروزی در اخرین دیدار خود و صعود به رتبه چهارم و با توجه به این که تنها 2 امتیاز با صدر جدول لیگ فاصله دارند، از انگیزه بالایی برای شروع تمرینات برخوردار هستند.

راتکو دویکوییچ، دروازه بان بوسنیایی تیم فوتبال سایپا که پس از دیدار هفته هفتم این تیم برابر فولاد به کشورش سفر کرده است، در بوسنی روزهای خوشی را می‌گذراند، چرا که با به دنیا آمدن فرزندش مرخصی وی تمدید شده و این دروازه بان می‌تواند مدت بیشتری در کنار خانواده  خود سپری کند.


درخواست بازیکنان سایپا برای یک روز مرخصی بیشتر
تمرینات تیم فوتبال سایپا قرار بود  به  مدت 4 روز تعطیل شده و از امروز پیگیری شود، اما بازیکنان این تیم پس از پیروزی مقابل فولاد از مجید جلالی درخواست  کردند تعطیلی تمرینات را یک روز افزایش داده تا آن‌ها با روحیه‌ای بهتر در این تمرینات شرکت کنند.


دیدار تدارکاتی سایپا در تعطیلات لیگ
احتمال اینکه تیم فوتبال سایپا در تعطیلات لیگ برتر چند بازی دوستانه برگزار کد وجود دارد. هر چند برگزاری یک دیدار تدارکاتی شاگردان جلالی قطعی شده اما نام حریف این تیم تاکنون مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار