برگزاری آزمون انتصاب سردفتری طلاق از میان سردفتران ازدواج دارای شرایط

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برگزاری آزمون حضوری شفاهی (اختبار) برای انتخاب سردفتران طلاق از سردفتران ازدواج که شرایط مقرر در ماده 5 نظامنامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق را دارند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:تعدادی از سردفتران ازدواج که شرایط مقرر در ماده 5 نظامنامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق را دارند از طریق برگزاری آزمون حضوری شفاهی (اختبار) به سردفتری طلاق منصوب می‌شوند.

در متن این اطلاعیه آمده است: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد تعدادی از سردفتران ازدواج واجد شرایط مقرر در ماده 5 نظام نامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق را که فاقد محکومیت انتظامی درجه چهار و بالاتر باشند، از طریق برگزاری آزمون حضوری شفاهی (اختبار) به سردفتری طلاق منصوب کند.

بنابراین سردفتران واجد شرایط فوق که تمایل به تصدی دفتر طلاق دارند می توانند از تاریخ اول مهر 94 تا ۳۰ مهر 94 با مراجعه به درگاه الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرسwww.ssaa.ir و تکمیل تقاضانامه مربوط ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار