فعال آمریکایی: طرح تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، کوبیدن بر طبل جنگ است

فعال آمریکایی طرح تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را کوبیدن بر طبل جنگ توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، "ریچارد بکر" – عضو ائتلاف "A.N.S.E.R"  در آمریکا -- در گفتگو با پرس تی وی اظهار داشت: "سنای آمریکا بررسی طرحی را شروع کرده است که برای اعمال تحریم های مرتبط با اقدامات تروریستی علیه ایران است."

ریچارد بکر گفت: "چگونه ممکن است کشوری همانند آمریکا که خودش مسبب بسیاری از اقدامات تروریستی در جهان است، از اعمال چنین تحریم هایی علیه ایران سخن بگوید. چرا آمریکا در مقابل اقدامات تروریستی اسرائیل علیه فلسطینی ها کاری انجام نمی دهد که هر روز هم رخ می دهد؟ آمریکا خودش در عراق و افغانستان چه کارهایی انجام داد؟ آمریکا درباره یمن و پاکستان چه اقدامات تروریستی را مرتکب شد؟ چگونه ممکن است چنین کشوری به فکر تحریم های تروریستی کشوری دیگر باشد؟ آمریکا خودش جنایتکار است و اصلا وجاهت اخلاقی برای اعمال تحریم های تروریستی علیه دیگران ندارد. این اقدام آمریکا بسیار شنیع و زشت است."
 
وی در ادامه افزود: "آمریکا مسئول و مقصر خصومت هایی است که در حال حاضر بین ایران و آمریکا وجود دارد. آمریکا باید رویکرد خودش را درباره ایران تغییر بدهد و از خصومت شدید علیه ایران دست بکشد. در اطراف ایران قدرت های نظامی از جمله قدرت های هسته ای قرار دارند."
ریچارد بکر اظهار داشت: "طرح تحریم های جدید ایران در سنا از سوی "بن کاردین" -- سناتور دموکرات ایالت مریلند -- مطرح شده است. این طرح در شرایطی مطرح شده است که دو ماه پیش، ایران با گروه 1+5 به توافق هسته ای دست یافت."

وی در پایان اظهار داشت: "طبق توافق هسته ای ایران، می بایست تحریم ها علیه این کشور برداشته شود و نه اینکه تحریم های جدیدی علیه آن اعمال شود. بن کاردین و کسانی که با او در سنا در مسیر اعمال تحریم های جدید علیه ایران همکاری می کنند باید بدانند اگر باب مذاکرات را با ایران بازنکنند، درِ دیگری بازخواهد شد که در نهایت به جنگ منتهی می شود."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار