در ادامه سریال کشتار سیاه‌پوستان در آمریکا؛

پلیس آمریکا یک سیاه پوست معلول را به ضرب گلوله کُشت + فیلم

تصاویری جدید از تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست معلول و کشته شدن وی در ایالت دلاویر، منتشر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازپرس تی‌وی،  تصاویر منتشر شده از حمله و تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست معلول و کشته شدن وی در ایالت دلاویر حکایت دارد.

این حادثه روز چهارشنبه اتفاق افتاد و براساس تصویری که یک شاهد عینی منتشر کرده است، چهار افسر پلیس، جرمی مک دوال را، که از ناحیه کمر به پائین فلج بود، هدف گلوله قرار می‌دهند.

در این تصاویر یک افسر پلیس در خیابانی باریک به این مرد معلول نزدیک شده و با فریاد زدن از این جوان معلول سیاه پوست می‌خواهد دست‌های خود را بالا ببرد و اسلحه‌اش را به زمین بیاندازد.

کمی بعد صدای تیراندازی شنیده شده و فرد فیلم بردار می‌گوید تیر به وی اصابت کرده و زخمی شده است.

تعدادی پلیس دیگر در تصویر حاضر شده و با فریاد کشیدن از مک داول میخواهند که دستهایش را به آنها نشان بدهد. در همین حال مک داول بر زمین می‌افتد و می‌میرد.

بابی کامینگز رئیس پلیس روز پنج شنبه در نشست خبری مدعی شد مک داول مسلح بوده است و پلیسی که برای خلع سلاح کردن به وی نزدیک شده و تیراندازی کرده است، پس از حادثه اسلحه‌ای را که در کمر وی جاسازی شده بود کشف می‌کند.

فیلیس مک داول، مادر مقتول که در این نشست خبری حاضر بود، با قطع صحبت‌های رئیس پلیس گفت: «او از کمر به پایین فلج بود و بروی صندلی چرخدار می‌نشست. در تصاویر نشان داده شده وی از اسلحه استفاده نمی‌کند.»

در تصاویر منتشر شده تنها سلاح‌های موجود متعلق به نیروهای پلیس است.

کامینگز وعده داد تحقیقی جامع و شفاف درباره این حادثه تیراندازی انجام خواهد شد.

براساس سخنگوی شهردار، چهار افسر پلیس حاضر در صحنه تیراندازی بطور موقت از کار برکنار شده‌اند. از سوی دیگر مردم با تجمع در برابر خانه مک داول خشم خود را از حادثه تیراندازی اعلام کردند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار