بروزرسانی اندروید 6 نکسوس نسل 5و6

نکسوس 6 و 5 از روز 13 مهر ماه بروزرسانی اندروید 6 را دریافت خواهند کرد


به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که می‌دانیم گوگل روز ۷ مهر ماه  نکسوس‌های جدید مجهز به اندروید ۶ را معرفی خواهد کرد، اطلاع دقیقی از زمان عرضه‌ی این نسخه از اندروید برای نکسوس‌های نسل قبل نداشتیم. اما شایعات، خبر از ارائه‌ی اندروید ۶ در روز ۱۳ مهر همزمان با عرضه‌ی نکسوس ۵ و ۶ می‌دهند.

بروزرسانی اندروید 6 نکسوس نسل 5و6

 گوگل امسال تصمیم گرفت تا ساخت نکسوس نسل ششم را به موتورولا که زمانی در مالیکت خود گوگل بود و اکنون لنوو صاحب آن است بسپارد. در اولین نگاه نکسوس 6 یک گوشی بسیار بزرگ است. بسیار بزرگتر از آن چیزی که تصورش را می کنید.

برای اینکه بتوان یک گوشی با اندازه صفحه نمایش بزرگ داشت ناگزیر باید یک گوشی بزرگ را انتخاب کنید. با تمام این بزرگی گوشی بسیار خوش دست است. انحنایی که در پشت گوشی قرار دارد به خوش دستی آن کمک بسیار زیادی کرده است.


بروزرسانی اندروید 6 نکسوس نسل 5و6


فریم اطراف گوشی از آلومینیوم و قاب پشتی از پلاستیک فشرده ساخته شده است. قاب پشتی به راحتی اثر انگشت را جذب می کند و اگر روی این که گوشی همیشه تمیز باشد حساس باشید با خرید این گوشی باید یک دستمال هم همیشه همراه خود داشته باشید تا پشت آن را تمیز کنید. گوشی در دست به خوبی جای می گیرد و به علت اینکه جنس قاب پشتی از پلاستیک فشرده ای است که رنگ مات دارد گوشی از دست های شما لیز نمی خورد.


بروزرسانی اندروید 6 نکسوس نسل 5و6

گفتنی است: نکسوس 6 ازلحاظ کارایی،صفحه نمایش،باتری،دوربین ،کیفیت مکالمه و کیفیت صدای اسپیکرکه ( در جلوی گوشی دو اسپیکر قرار گرفته یکی بالای صفحه نمایش و دیگری پایین صفحه نمایش)و...یادیگر گوشی های هوشمند متفاوت است.،

  انتهای پیام/



برچسب ها: نکسوس ، گوگل ، نسل ششم ، فریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار