زنجان؛

بیانیۀ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی فاجعۀ خونبار سرزمین منا

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی فاجعۀ خونبار سرزمین منا، با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، خواستار پیگیری موضوع توسط دولتمردان تا حصول نتیجه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

عید قربان امسال، قربانی گرفت. اسماعیلیانی که نه به اذن الهی و نه با چاقوی ابراهیم، بلکه با دشنۀ بی‌تدبیری، ناشایستگی و ناتوانی جلّادانی که سال‌هاست با پلیدان عالم، دست‌شان به خون بی‌گناهان آلوده است، به مسلخ رفتند.

بیش از هزار زائر مسلمان خانۀ خدا فرصت بازگشت از این سفر روحانی را از دست دادند. بار دیگر جهانیان، نحسی آل سعود را بیش از هر زمان دیگر دیدند و مسلمانان عالم دانستند که این رژیم بی‌اصالت نه تنها صلاحیت ادارۀ کعبه را ندارد، بلکه توان برگزاری مراسمی که هر ساله برگزار می‌شود را هم ندارد و وزارت عریض و طویل حج عربستان هم نمی‌تواند از عهدۀ کار برآید. رژیمی که در سایه‌سار حمایت شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، این هم‌آخور خود، ادّعای مرجعیت و مدیریت جهان اسلام را دارد از میزبانی ضیوف الرّحمن عاجز شد. فاجعۀ منا نشان از آن دارد که آل سعود حتّی از ادارۀ مملکت خویش هم عاجز است.

بی‌تدبیری این غاصبان بیت‌الله‌الحرام در بروز این اتّفاق غم‌بار در منظر آگاهان عالم، یادآور کشتار حجّاج ایرانی در حدود سه دهۀ قبل است.

شکی نیست که سردمداران این رژیم، آن‌هایی نیستند که با انتخاب آزاد مردم بر سر کار باشند و اگر فرصتی برای انتخابی آزاد فراهم گردد، این‌ها کسانی نیستند که برگزیده شوند.

غاصبان بیت‌الله‌الحرام این روزها در مستی و جنون خود و تحت حمایت غارتگران عالم، مردم مظلوم یمن را نشانه رفته‌اند، غافل از این که مدت‌هاست، در باتلاق عذاب و مصیبت این رنج گرفتار شدند...

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی، ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، خواستار پیگیری موضوع توسط دولتمردان تا حصول نتیجه است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: بیانیه ، اتحادیه ، فاجعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.