در پی انتخاب نماینده ایران در اسکار؛

امیدواریم فیلم «محمد رسول‌الله» در اسکار جاودانه شود

به طور قطع همه عوامل، تیم تهیه‌ و در نهایت فیلم «محمد رسول‌الله» شایستگی حضور در اسکار را دارند.

علی حضرتی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که امسال با فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» در بخش رقابتی برای ورود به اسکار قرار داشت، در خصوص حضور نهایی فیلم «محمد رسول‌الله» در این مراسم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به طور قطع همه عوامل، تیم تولید‌کننده و در نهایت فیلم «محمد رسول‌الله» شایستگی حضور در اسکار را داشته و امیدوارم بتواند موفقیت‌های خوبی را کسب کند و همه ایران تکرار موفقیت فیلم‌های خود را مانند «جدایی نادر از سیمین» ببینند.

وی در خصوص نحوه داوری برای انتخاب نهایی فیلم «محمد رسول‌الله» بیان کرد: روی حسن نیت داوران هیچ شکی ندارم. مطمئنم آن‌ها با توجه به سیاست‌های جشنواره‌ها بهترین گزینه را انتخاب و منصفانه این کار را به نحوی حرفه‌ای انجام داده‌اند.

حضرتی عنوان کرد: زمانی که به لیست داوران نگاه کردم، متوجه شدم آن‌ها آنقدر توانایی دارند که هر کدامشان تحمل به دوش کشیدن کل سینما را به تنهایی دارند. پس این افراد با سیاستگذاری خاص و منطقی خود فیلم‌ها را گزینش و انتخاب کردند و با توجه به این موضوع احتمال حضور و قرارگرفتن فیلم «خداحافظی طولانی» نسبت به فیلم «محمد رسول‌الله» کمتر بوده است. 

وی اظهار داشت: طبعاً هر فیلم‌سازی تمایل به حضور فیلم خود در اسکار یا هر جشنواره‌ای را دارد اما اگر از بالا و با نگاه کلان‌تر به این قضیه نگاه کنیم، می‌فهمیم که مهم نیست چه فیلمی به جشنواره‌های معتبر راه پیدا کند. مهم اینجا است که سینمای ایران موفقیت دوباره‌ای را کسب کند.

حضرتی در خصوص بازخورد فیلم «محمد رسول‌الله» بعد از دیده شدن در اسکار گفت: «محمد رسول‌الله» فیلمی است که حول جهان اسلام می‌چرخد و انتظار همه ما با توجه به مضمون و ساختار آن این است که اثری نمادین و جاودانه شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.