خدابنده شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را از دست داد

اكرم خدابنده بدلیل آسیب دیدگی انگشتش شانس حضور در رقابت های گرندپری منچستر و کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را از دست داد.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکرم خدابنده تکواندوکار سنگين وزن تيم ملی بانوان که بهترین رنکینگ را در بین تکواندوکاران داشت، در مرحله دوم رقابت هاي گرندپری 27 تا 29 شهريور در سامسون ترکيه دچار مصدوميت شد و باید دست خود را به تیغ جراحان بسپارد. 
یادآور می شود: خدابنده در مصاف با حریف چینی خود در راند اول مسابقه از ناحيه انگشت کوچک دست چپ دچار شکستگي شد اما با این وجود، حريف چيني اش که فيناليست مسابقات قهرمانی آسيا و بازيهای آسيایی اينچئون بود را مغلوب کرد.

لازم به ذکر است: خدابنده با وجود مصدوميت در مبارزه دوم خود نیز حریف مکزيکي اش که قهرمان المپيک بود را شکست داد و فقط مقابل حريف آمريکايی خود که توانست مدال طلای مسابقات گرندپری ترکیه را از آن خود کند،مغلوب شد.

طبق گفته های حسینی سرپرست تیم ملی تکواندوی بانوان: در حال حاضر خدابنده منتظر وقت عمل از سوی پزشکان فدراسیون پزشکی ورزشی هست تا هرچه زودتر جراحی شود.


گفتنی است: با توجه به شرایط آسیب دیدگی، اكرم خدابنده مرحله سوم مسابقات گرندپری( جايزه بزرگ و انتخابی المپيک) 25 تا 27 مهر در منچستر برگزار می شود، را از دست می دهد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار