روحانی : بازیکن باید روی تاتامی از حق خود دفاع کند / انتخاب بازیکنان دست کادر فنی است

مربی تیم ملی کاراته گفت:ورزشکار باید در تاتامی از حق خود دفاع کند و تصمیم گیری درباره انتخاب بازیکنان را دست کادر فنی بسپارد.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته امید پسران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بیان داشت : درباره صحبت های اخیر دبیر محترم هیئت کاراته استان همدان باید بگویم که میعاد یاری طبق مدارکی که از قبل ارائه داده در انتخابی ها شرکت داشته و با همان مدارک در مسابقات گذشته و از جمله یکدوره هم مسابقات نوجوانان و جوانان شرکت کرده است.

روحانی ادامه داد : ما مسئول این نبودیم که شناسنامه بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم وظیفه ما کار فنی است و سعی می کنیم که از لحاظ فنی روی بازیکنان کار کنیم و سطح بازیکنان را به لحاظ فنی بالا ببریم .

بعضی ها از هر طریق می خواهند وارد تیم ملی شوند

مربی تیم ملی ادامه داد : در این چند وقت اخیر متأسفانه باب شده است که برخی از مربیان و بازیکنان که نمی توانند حقشان را روی تاتامی بگیرند از طریق عوامل دیگری می خواهند خودشان را به تیم ملی برسانند و توصیه من به همه بازیکنان این است که به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به ورزش سالم بپردازند و به فکر جوانمردانه مسابقه دادن باشند .

وی یادآور شد : بهنام نجفی بازی مستقیمش را به میعاد یاری باخت و اصلآ آن روز قادر به مسابقه دادن نبوده و حتی با حریف بعدیش هم که میلاد تیغی بود شرایط مسابقه دادن نداشت و این درست نیست که بازیکن بعد از باختن بیاد و شرایطی پیش بیاره که دوباره وارد تیم ملی شود و اینگونه مطرح شود که دنبال حقمان هستیم .

حق این نیست که بازیکن در انتخابی تیم ملی ببازد و بعد بیاید معترض شود و بخواهد از راههای دیگر دوباره به تیم ملی برگردد. اگر اعتراضی بوده باید خیلی قبل تر از این اتفاقات مطرح میشد ، چرا از قبل این مسائل مطرح نشده است ؟؟

مربی تیم ملی افزود : همانگونه هم که گفتم این مسائل دست ما نبوده و کار ما بر حسب مسائل فنی است و بازیکن را نسبت به رده ای که هست و به ما اعلام می کنند انتخاب می کنیم .

جامعه کاراته نیاز به آرامش دارد

سرعتی ترین کاراته کا جهان ، در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر جامعه کاراته نیاز به آرامش دارد و ما به دلیل کمبود بودجه مسابقه تدارکاتی نداشتیم و حداقل چیزی که نیاز داریم آرامش است تا بتوانیم با تمرکز به کارمان ادامه دهیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم اما متأسفانه هیچکس به این نیاز مهم کاراته توجهی ندارد و هرکس فقط به فکر مقاصد خودش است و توصیه من این است که از این مسائل دوری کنیم و تمرکزمان را روی تقویت تیم بگذاریم تا به نتیجه دست یابیم .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار