کارگردان «راکتورهای زیر زمینی» مطرح کرد

پدر، مادر، ممنونم که برایم دوربین خریدید

من از پدر و مادرم بابت اینکه پول خرید دوربین را به من هدیه دادند تشکر می‌کنم اگر کمک آنها نبود من به علت نداشتن دوربین توانایی ساخت این مستند را نداشتم.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سروش کریمی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «راکتور‌های زیرزمینی» در مراسم رونمایی از این مستند با اشاره به ساخت این مستند اظهار داشت: ساخت این مستند بعد از چند ماه کار کردن اجازه رونمایی نگرفت که با پیگیری‌های زیاد و چندین باره بازبینی این فیلم اجازه پخش گرفت.

وی بیان کرد: ساخت این مستند از یک سال پیش آغاز شده و هدف این مستند نشان دادن ضدیت و دشمنی مردم کشور ما بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری با رژیم غاصب اسرائیل است.

کریمی ابراز داشت: موضوع مهمی که در این مستند نشان داده شده این است که همه ملت ایران با هر تیپ، قیافه و تفکری با آل‌سعود و اسرائیل دشمن بوده و مردم ایران سر دین و کشورشان با هیچ کس شوخی ندارند. 

این کارگردان ادامه داد: در بعضی از تصاویر به علت اینکه مصاحبه شونده صحبت‌های خوبی می‌کرد ما مجبور می‌شدیم که آن صحنه را از مستند جدا نکنیم.

وی تصریح کرد: ما در این مستند نشان دادیم که همه رزمندگان زمان جنگ همگی از آسمان نیامده، بلکه یک سری از آنها مثل شهید ضرغام از لات‌های محله‌اش بوده و زمانی که در فضای جبهه‌های جنگ قرار می‌گرفتند تحت تأثیر آن فضای روحانی و نورانی، پاک شده و به درجه رفیع شهادت می‌رسیدند.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: در این مستند سعی شده که صحبت‌های جوانان امروز و شهدای جنگ را نشان بدهد.

وی در پایان یادآور شد: من از پدر و مادرم بابت اینکه پول خرید دوربین را به من هدیه دادند تشکر می‌کنم زیرا اگر کمک آنها نبود من به علت نداشتن دوربین توانایی ساخت این مستند را نداشتم.

در ادامه این سخنرانی حسین رخشنده دوست فرمانده قرارگاه عاشقانه شهادت گفت: امام (ره) پایه‌گذار دشمنی و ضدیت با اسرائیل بودند و حضرت آقا در سخنرانی‌های خود بر علیه رژیم فاسد صهیونیستی خیلی تند و صریح مواضع خود را نسبت به این دشمن مسلمانان و مردم جهان همیشه اعلام فرموده‌اند و همین فرمایش باعث شد که این مستند ساخته شود.

وی در پایان گفت: ما باید همیشه مواظب خودمان باشیم که به جای قرارگیری در لشگر امام حسین (ع) خدایی نکرده در لشگر یزید قرار نگیریم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار