ساری ؛

برگزاری یادواره 106 شهید والامقام حوزه مقاومت صفین آمل

یادواره 106 شهید والامقام حوزه مقاومت صفین آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ﻣﻌﺎون ﺑﺎزرﺳﯽ ﺣﻮزه ﻣﺮﮐﺰی ﺳﺘﺎد ﻣﺸﺘﺮک ﺳﭙﺎه ﭘﺎﺳﺪاران اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ، در یادواره 106 شهید حوزه مقاومت بسیج صفین سپاه ناحیه آمل که در مسجد روستای هشتل بخش دابودشت آمل برگزار شد با اشاره به حادثه کشته و مجروح شدن حجاج در صحرای منا گفت: دولت آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می داند امسال در موسم حج شاهد هزاران کشته و مجروح از حجاج ایرانی و غیر ایرانی هستیم.

سردار محمد میرجانی اشاره کرد: در طول 30 سال بیش از 10 هزار نفر در موسم حج مسلمانان و در حوادث های گوناگون مکه جان خود را از دست دادند.

ﻣﻌﺎون ﺑﺎزرﺳﯽ ﺣﻮزه ﻣﺮﮐﺰی ﺳﺘﺎد ﻣﺸﺘﺮک ﺳﭙﺎه ﭘﺎﺳﺪاران اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ با اشاره به اینکه خانه خدا خانه امن الهی می باشد بیان داشت: با بی برنامگی امن ترین نقطه جهان اسلام به بی امن ترین نقطه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب به برکت خون مطهر شهدا است خاطرنشان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا ، انقلاب اسلامی را از آسیب های مختلف مصون خواهد داشت که باید در راستای بهره گیری از سیره شهدا کوشا باشیم.

میرجانی تاکید کرد: شهدا به این یادواره ها نیازی ندارند و ما هستیم که به این یادواره ها نیازمند بوده تا راه سعادت ، بهشت و رستگاری را انتخاب کنیم.

وی اظهارداشت: شهدا را یاد کنیم برای اینکه راه نورانی اسلام و ائمه اطهار را طی کرده تا این عزیزان را خوب بشناسیم و سیر وسلوک آنها را مطالعه کنیم.

معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه در روزهای آغازین جنگ دشمن توانست 22 هزار کیلومتر خاک را به تصاحب خود درآورد گفت: بعد از اشغال ایران توسط صدام همه آماده بودند که این تجاوز را محکوم کنند و برعکس به ما فشار می آورند که تسلیم خواسته های دشمن شویم.

میرجانی ادامه داد: ملت ایران پشت سر رهبری هرگز تن به ذلت نخواهند داد و ساکت نخواهند نشست و با اتکا به خداوند توانستند با تفکر بسیجی و با کمک ارتش و سپاه پس از یکسال ونیم همان خاک های تصرف شده دشمن را بگیرند و به پشت بصره پیش روی کنند.

وی با اشاره به خیانت بنی صدر در روزهای آغازین جنگ عنوان داشت: بنی صدر خواست که جنگ را معطل کند تا دشمن بتواند خاک های بیشتری را تصرف کند و در بعضی از عملیات ها موفقیت های خوبی را نداشتیم.

میرجانی با تاکید بر اینکه درطول هشت سال دفاع مقدس بیش از صد عملیات کوچک و بزرگ انجام شده است تصریح کرد: در طول جنگ بیش از 27 کشور با تمام امکانات نظامی و نیرو صدام را کمک کردند تا ایران عزیز را نابود کنند.

معاون بازرسی حوزه مرکزی ستاد مشترک سپاه انقلاب اسلامی اضافه کرد: جوانان غیور ایران زمین با بهره گیری از قیام امام حسین(ع) توانستند با دست خالی و با اتکا به قدرت الهی دشمن تا به دندان مسلح را زمین گیر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره گیری از روحیه معنویت و شهادت طلبی عامل پیروزی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: برگزاری ، یادواره ، شهید ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.