با آثار آروین رستمیان در ارسباران؛

نمایشگاه «نقاشی انتزاعی با تکنیک آبستره» برپاست

نمایشگاه «نقاشی انتزاعی با تکنیک آبستره» با 22 اثر از آروین رستمیان نقاش و مجسمه‌ساز اقلیت 4 تا 13 مهر ساعت 10 تا 19برای بازدید عموم در فرهنگسرای ارسباران برپاست.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران؛ این نمایشگاه با 22 اثر نقاشی انتزاعی در ابعاد 30*40 و 120*100 با تکنیک آبستره در گالری شماره دو ارسباران دایر است.
 
آروین رستمیان سال 1350 در تهران متولد شد. وی پس از اتمام دوره متوسطه تحصیلات خود را  در رشته معماری در دانشگاه پلی تکنیک ایروان یکی از شهرهای ارمنستان گذراند.
 
ساخت ویلاهای پیش ساخته دلیجان در کشور ارمنستان، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، ثبت شرکت رنگ پودری آرمن و 20 سال تجربه در حوزه رنگ‌های پوششی، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی نقاشی بخشی از فعالیت‌های این نقاش است.

طراحی و ساخت «مجسمه وزین یادبود شهدای ارامنه» به مناسبت سالگرد صدمین سال کشتار ارامنه، در کلیسای آلیشان تهران  در ابعاد 3*5 متر به ارتفاع 2.5 متر با وزن 4 تن سنگ تراولین از شاخص‌ترین آثار این معمار، نقاش و مجسمه ساز است. 

علاقه‌مندان برای بازدید نمایشگاه میتوانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خ جلفا مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار