وضعیت آب و هوا؛

بارش پراکنده در سواحل خزر/ هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در استان های ساحلی خزر،ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به سبب عبور امواج ضعیف ناپایدار تراز میانی از روی کشور، دوشنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر به ویژه استان های مازندران و گلستان و استان های واقع در زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و در پاره ای مناطق رعدوبرق پیش بینی می شود.

 بارش پراکنده در استان های ساحلی خزر،ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه و از روز چهارشنبه تا جمعه روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان های کرمان، فارس و هرمزگان افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق بینی می شود.

بعلاوه در استان تهران در سه‌شنبه هوا کمی‌ابری اوایل شب افزایش ابر و در برخی نقاط وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشینه و کمینه هوای تهران بین 27 و 18 درجه سانتگراد است.

همچمنین در استان البرز هوا کمی ابری اوایل شب افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی ‌می‌شود و بیشینه و کمینه هوای البرز بین 26 و 14 درجه سانتیگراد است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، سواحل خزر ، زاگرس ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار