مشهد؛

برگزاری کنگره بین المللی نفرولوژی دیالیز و پیوند کلیه در مشهد

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نفرولوژی دیالیز و پیوند کلیه گفت: در این کنگره دکتران و متخصصین برجسته داخلی وخارجی ازکشورهای آمریکا ، فرانسه ،انگلستان، ایتالیا، لبنان، ترکیه و عمان حضور دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نفر افزود: موضوعات متعدد از جمله دیالیز صفاقی، همودیالیز، پرفشاری خون، بیماری های گلومرولی، پیوند کلیه، نفرولوژی اطفال، اختلالات آب و الکترولیت، بیماری های مزمن کلیه، آسیب حاد کلیه و مراقبت های حیاتی در نفرولوژی در این کنگره مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: سه برنامه کارگاهی شامل مراقبت های حیاتی در نفرولوژی و دیالیز صفاقی و کارگاه CRRT نیز از جمله برنامه های این کنگره هستند.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نفرولوژی دیالیز و پیوند کلیه افزود: در این کنگره 18 خلاصه مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود و برگزاری همزمان دو سمپوزیوم در دو سالن جداگانه هم از دیگر برنامه های این کنگره است.

محسن نفر گفت: این کنگره برای پزشکان فوق تخصص کلیه اطفال، فوق تخصص نفرولوژی، متخصص بیماری های داخلی کودکان، جراحان کلیه و مجاری ادراری، متخصصین آسیب شناسی، فارماکولوژی، رادیولوژی، قلب و عروق دارای امتیاز بازآموزی است.

کنگره بین المللی نفرولوژی دیالیز و پیوند کلیه تا 10 مهر ماه جاری در مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.