مختاری:تشکیل بالغ بر دوازده هزار پرونده تخلفاتی/محکومیت 1947 میلیاردی متهمان

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز از ارجاع دوازده هزارو شیصد فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات خبر داد.

مختاری:تشکیل بالغ بر دوازده هزار پرونده تخلفاتی/محکومیت 1947 میلیاردی متهمانمختاری مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری در مجموع 12600 پرونده تخلفاتی جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع شده است که  در طول این مدت همه پرونده‌ها به جز 43 پرونده رسیدگی شده و رای دادن محکومیت صادر شده است.

وی در ادامه افزود: در مجموع توسط تعزیرات متخلفان به پرداخت  صدو نود چهارمیلیاردو هفتصدو چهل نه میلیون و نود و نه هزارو هفتصدو هفتادو دو ریال جریمه محکوم کرد.

این مقام مسئول قضایی عنوان کرد: میزان وصولی پرونده‌های تخلفاتی پنجاه و یک میلیاردو صدو شصت و یک میلیون هفتصدو هفتاد هزارو صدو هشتادو دو ریال بوده است.

مختاری اذعان کرد: بیشترین پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات ارسال و قاچاق بوده است ، ضمن آنکه بیشترین تشکیلات کالای قاچاق مربوط به پوشاک و لوازم یدکی خودرو بوده است.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان با اشاره به افزایش 4 درصدی پرونده‌ وارده افزود: بیشترین تخلفات گران فروشی، عدم درج قیمت بوده است  ضمن آنکه برابر آمار میزان وصولی در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه  سال گذشته دو ونیم برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار