سوارس: بارسا به ناجی نیاز ندارد

مهاجم بارسلونا معتقد است بارسلونا شایسته پیروزی برابر لورکوزن بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس سوارس پس از گلزنی در پیروزی دو بر یک بارسلونا برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان گفت: تا پایان بازی به خود اعتماد داشتیم. مدافع عنوان قهرمانی هستیم. نمی‌توانیم فوتبال زیبایی به اجرا بگذاریم ولی باید بازی‌ها را ببریم. باید نشان دهنده یک تیم قهرمان باشیم. تیم حریف ما را خیلی تحت فشار قرارداد اما در بین نیمه، سرمربی تیم نکات خوبی را گوشزد کرد. مهم است که صدرنشین گروه باشید و این خبر خیلی بزرگی در این شب بود.

مهاجم آبی اناری‌پوشان افزود: بارسا نیازی به ناجی ندارد بلکه به شخصیت نیاز دارد. تیم‌مان شایسته برد در این بازی بود. بازیکنی که گل می‌زند، خیلی خوشحال می‌شود اما از همه مهم‌تر، پیروزی تیم است. زمانی که بازیکنی همچون لیونل مسی را ندارید، باید صبر کنید. هیچ‌کس نمی‌تواند او را متوقف کند. مهاجمان کنونی تیم یعنی نیمار، ساندرو، مونیر و من باید تمام تلاش خود را برای استفاده از موقعیت‌های کم گل نهایت استفاده را ببریم.

سوارس در ادامه در مورد تیم حریف هم گفت: فکر می‌کنم که بازی هوشمندانه‌ای ارائه دادند. از ما شناخت داشتند و در نیمه اول به خوبی ما را کنترل کردند. ما در نیمه دوم به دنبال راه حل مناسب برای عبور از سد آنان بودیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: سوارس ، بارسلونا ، ناجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.