کمانداران ‌مقتدرانه در مسابقات تایلند شرکت می‌کنند

سرمربی تیم ملی ‌ریکرو گفت: هدف ‌کمانداران حضوری ‌مقتدرانه در مسابقات تایلند برای کسب سهمیه المپیک است.

حجت‌الله واعظی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی ریکرو برای شرکت درمسابقات آسیایی تایلند بیان کرد: با توجه به لغو مسابقات کاپ آسیا در کیش تیم ملی برای حضور در رقابت‌های تایلند آماده می‌شود تا در این رقابت‌ها هم به مدال برسیم و هم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود یک ماه در جزیره کیش تمرین می‌کنیم و کمانداران به شرایط بسیار خوبی رسیدند و با توجه به رکوردهایی که به ثبت رساندند کسب سهمیه المپیک در مسابقات تایلند دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: پیش از شروع مسابقات تایلند اردویی در این کشور خواهیم داشت تا ملی‌پوشان با شرایط آب و هوایی آشنا شوند و یکی از اهداف ما برگزاری اردوی کیش شبیه‌سازی مسابقه تایلند به دلیل نزدیکی آب و هوایی کیش با تایلند بود.

واعظی درباره سطح مسابقات تایلند تصریح کرد:در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند تیمها با تمام توان شرکت می‌کنند و مسابقات جایزه‌بزرگ به تغییر نام کاپ آسیا کیفیت این رقابت‌ها را نیز افزایش داده است.

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت:سطح فنی تیرو کمان آسیا بالا ر فته است که این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند در چنین شرایطی هدف ما برنامه‌ریزی بلند مدت برای تیرو کمان است تا از تیم‌های آسیایی عقب نمانیم و این امر همکاری همه‌جانبه مسئولین، اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان را می‌طلبد.

واعظی افزود: با توجه به رکوردگیری که طی چند روز گذشته داشتیم تیم ملی در این مدت رشد قابل توجهی داشته است و رکوردهای بسیار خوبی در تمرینات زده شد که امیدوارم روند رو به رشد ملی‌پوشان در مسابقات تایلند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار