دریادار تنگسیری:

هیچ جنبنده‌ای جرات تجاوز به آبهای ایران را ندارد/کنترل تنگه هرمز و خلیج فارس در اختیار ایران

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کنترل تمام نقاط خلیج فارس و تنگه هرمز در تسلط نیروی دریایی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "دریادار علیرضا تنگسیری" جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کنترل تمام نقاط خلیج فارس و تنگه هرمز در تسلط نیروی دریایی است اظهار داشت: امروز با پشتکار و توان داخلی نیروهای متخصص توانسته ایم به مدرنترین تجهیزات و سلاح ها ازجمله ناوشکن، زیردریایی، قایق های تندرو و انواع موشک ها دست پیدا کنیم که این مهم مدیون رشادت های جهادی متخصصان دفاعی کشور است.

وی افزود: نیروی دریایی فرصت نفس کشیدن و جولان دادن در آبها را از دشمن گرفته است و هیچ جنبنده ای جرات تجاوز به آبهای سرزمینی و تحت کنترل را نخواهد داشت.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: تمام ناوها در خلیج فارس موظفند به نیروی دریایی به زبان فارسی پاسخگو باشند که این بیانگر اقتدار نیروهای مسلح است.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح جهموری اسلامی فقط در حوزه خلیح فارس نیست بلکه با برخورد قاطعانه با دزدان دریایی در خلیج عدن و کمک رساندن به کشتی های عبوری سایر کشورها در دریای سرخ این اقتدار به جهان ثابت شده است.

جانشین نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروی دریایی درآب‌ها همچون "ابابیل" با متجاوزان برخورد خواهد کرد افزود: با اولین هشدار نیروی دریایی به برخی از ناوهای کشورهای بیگانه در خلیج فارس مسیر خود را تغییر میدهند زیرا کوچکترین تحرک و تجاوز به حوزه آبی کشور سنگین ترین حملات را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به پی ریزی دشمن جهت نفوذ در سطح های مختلف کشور بیان کرد: وقتی دشمن متوجه شد با حمله نظامی و محاصره اقتصادی نمی شود به جمهوری اسلامی ضربه بزند عقبه ی ما یعنی فرهنگ،اخلاق، ایمان، ایثار،اعتقاد به رهبری و ولایت فقیه و روحیه جهاد و شهادت را هدف قرار داد.


دریادار تنگسیری افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری(مد) قرارگرفته و مقابله با این پدیده را حائز اهمیت دانسته است.

وی بیان کرد:یکی از دلایل اصلی تهاجم علیه جمهوری اسلامی اینست که ایران بعنوان کانون و محوریت بیداری اسلامی در سطح کشور ها و جهان اسلام است.هدف اصلی همین آماج از بین بردن ارزشها و روحیه انقلابی مردم،دگرگونی اندیشه و آرمان های الهی،ریشه کن کردن فرهنگ اسلامی و فروریختن ارزشهای بومی مردم است.

دریادار تنگسیری افزود:تقویت باورهای دینی و اسلامی،پیروی و عمل به سیره اهل البیت(ع) سنگری نفوذ ناپذیر در برابر بمبران فرهنگی دشمن خواهد بود.

جانشین نیروی دریایی سپاه گفت: حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایجاد روحیه ایثار و شهادت ارتباط تنگاتنگی با تحقق مقابله با نفوذ فرهنگی دارد و اگر مردم به این اصل مهم دست یابند دشمن هرگز روزنه ای برای نفوذ نخواهد یافت.

دریادار تنگسیری با اشاره به حادثه منا و عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان افزود:وقتی مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی برای این فاجعه دردناک اعلام می فرمایند نشان دهنده این است که ضربه عظیمی بر بنده ای اسلام وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از وقوع این حادثه رژیم ال سعود بجای رسیدگی به حال مجروحان و جانباختگان درفکر و طرح ریزی حمله جدیدی به کشور و مردم مظلوم یمن است این نشان می‌دهد دولت عربستان ارزشی برای جان انسان ها و مسلمانان قائل نسیت.قطعاً اگر انرژی خود خود را صرف رسیدگی به امورات حجاج و کنترل مناسک حج مسمانان می‌کرد امروز شاهد چنین ضربه ای به جهان اسلام نبودیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Germany
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
الهي خدا شماها را براي ايران عزيز ما حفظ كند اي صلح جويان اين ذات إيراني اصيل است روح أهل بيت در جامعه ايران است خدايا باين مملكت كمك كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
افرین
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
الهي خدا شماها را براي ايران عزيز ما حفظ كند اي صلح جويان اين ذات إيراني اصيل است روح أهل بيت در جامعه ايران است خدايا باين مملكت كمك كن
آخرین اخبار