کلنجار نخست وزیر هند و موسس فیس بوک

حرکت خنده دار نخست وزیر هند برای جا نماندن از لنز دوربین موجب ناراحتی زاکربرگ شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نخست وزیر هند Narenda Modi که یکی از طرفداران پر و پا قرص سلفی است و از هر فرصتی برای گرفتن سلفی استفاده می کند، چندی پیش قبل از دیدار با مارک زاکربرگ در کالیفرنیا حرکتی خنده دار از خود نشان داد که این روزها سوژه داغ رسانه های غربی شده است.

مقام ارشد هند به صورت ناگهانی و بدون  هیچ تردیدی با چنگ زدن به بازوی  زاکر برگ، او را که به صورت اتفاقی در قاب تصویر دوربین های فیلم برداری ایستاده بود، کنار کشید.

کلنجار نخست وزیر هند و موسس فیس بوک

لنز دوربین عکاسان که این لحظه را ثبت کرده اند، نارندا مودی را درکنار زاکر برگ و یکی از کارمندان ارشد فیس بوک به نام شریل سندبرگ در "سیلیکن ولی" کالیفرنیا به تصویر کشیده است. علت سفر نارندا مودی به کالیفرنیا سر زدن به هزاران مهاجر هندی بود که در صنعت تکنولوژی شرکت های گوگل و اپل در حال فعالیت هستند. در این سفر نخست وزیر هند به همراه زاکربرگ در جلسه پرسش و پاسخی که در دفتر مرکزی فیس بوک برگزار شد، شرکت کرد.
 
قبل از شروع جلسه زاکربرگ در جلوی لنز دوربین ها در حال تماشای صحنه اعطای یادبودی از طرف سندبرگ به مودی بود. مدیر عامل فیس بوک که با ایستادن در جلوی لنز دوربین ها مانع گرفتن عکس و تصویر این صحنه اعطا شده بود، توسط مودی به عقب کشیده شد.

کلنجار نخست وزیر هند و موسس فیس بوک

نخست وزیر هند برای جا نماندن از قاب دوربین با چنگ زدن به بازوی زاکربرگ و کشیدن وی به کنار، باعث ناراحتی مدیر عامل فیس بوک شد. در این حین، پس از آن که زاکر برگ سر و وضع خود را دوباره مرتب کرد، لبخند زد.

پس از این واقعه خنده دار و عجیب این دو مرد بدون هیچ کینه و ناراحتی در جلسه با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

کلنجار نخست وزیر هند و موسس فیس بوک

کلنجار نخست وزیر هند و موسس فیس بوک

منبع:دیلی میل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار