بیرجند ؛

نیروی انتظامی آمران به معروف و ناهیان از منکر

نیروهای انتظامی آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بیرجند ؛ امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز جمعه این شهر ، نیروهای انتظامی را در جامعه اسلامی آمران به معروف و ناهیان از منکر خواند و گفت: این نیروها نمی توانند نظاره گر باشند که دشمن به اسم آزادی جوانان را منحرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان این که دشمن به شدت تلاش می کند ما را شبیه خود کند، افزود: نیروهای انتظامی باید طوری رفتار کنند که مایه آرامش مردم، عزت دین و زینت حکومت باشند.

وی گفت: نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه در مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه عده ای ساده لوح تلاش می کنند به بهانه حادثه تاسف بار منا اصل فریضه حج را کم رونق کنند گفت: دشمن هم همزمان تلاش می کند از این ماجرا برای اختلاف اندازی بین شیعیان و اهل سنت و عرب و عجم استفاده کند، در حالی که ما نه با عرب ها مشکلی داریم نه با اهل سنت بلکه مشکل ما با حکام سرسپرده آل سعود است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسلمانان دنیا باید فکری کنند تا مدیریت حج اصلاح شود.

امام جمعه بیرجند همچنین با یادآوری مناسبتهای هفته آینده از جمله روز مباهله سالگرد سفر حضرت امام از عراق به پاریس، روز دامپزشک، روز روستا و روز کودک گفت: والدین تا جایی که بتوانند کودکان را با فرستادن به مهدکودک از کانون گرم خانواده محروم نکنند چراکه کودکانی که در مهد کودک ها بزرگ شوند والدین را به خانه سالمندان خواهند سپرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی همچنین از ستاد مردمی غدیر و همه کسانی که در برگزاری با شکوه جشنهای عید غدیر تلاش کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.