یاسوج ؛

امنیت و آرامش پایدار در کشور برقرار است

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل شرایط کنونی جهان اسلام برخی از کشورهای اسلامی اطراف ایران امنیت و آرامش چندانی ندارند اما به لطف الهی امنیت و آرامش پایدار در کشور برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار غلامعباس غلامزاده افزود: هفته نیروی انتظامی امسال از 11 تا 17 مهر ادامه دارد و شعار آن نیز اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش است.

وی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای بیان عملکرد، فعالیت ها و توانمندی های این نیرو و تعامل هر چه بیشتر مردم و مسوولان اجرایی کشور با آن است.

غلامزاده اظهار کرد: رویکردهای مهم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مبارزه و پیشگیری از سرقت، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر، ساماندهی ترافیکی در جاده های ارتباطی این استان و برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی است.

وی عنوان کرد: در شش ماه امسال 785 سارق در زمینه های مختلف اعم از منزل، مغازه، خودرو و وسایل درون خودرو در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر و 38 باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر نیز در این استان متلاشی شده است.

غلامزاده ابراز داشت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای انجام هر چه مطلوبتر وظایف و رسالت های خود نیازمند همکاری و تعامل روزافزون مردم و مسوولان اجرایی این استان خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مردم استان انتظار می رود این نیرو را خدمتگزار خود دانسته و هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر از عملکرد کارکنان و ماموران آن را از طریق سامانه 197 اطلاع رسانی کنند.

غلامزاده گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هفتم اسفند امسال که شامل دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است به دنبال تامین نظم، امنیت و آرامش همه جانبه برای حضور حداکثری مردم استان پاس صندوق های رای خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی از پیش نیازهای توسعه و پیشرفت هر کشور وجود امنیت و آرامش است و امنیت نیز جزو نعمت های مهم الهی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه برقراری امنیت و آرامش برای کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه نقش راهبردی دارد.

غلامزاده ابراز داشت: دستگاه های اجرایی متعددی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه دخیل هستند و نیروی انتظامی جزو نهادهایی است که در زمینه برقرار کردن نظم، امنیت و آرامش نقش ویژه و کلیدی ایفا می کند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تداوم امنیت و آرامش از برقراری آن مهمتر است، افزود: دشمنان قسم خورده به دنبال تضعیف نظام و انقلاب هستند و در این زمینه از هر روشی استفاده می کنند.

غلامزاده گفت: امروز دشمنان از جنگ نظامی علیه کشور و ملت ایران ناامید شده و به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند.

وی بیان کرد: هدف دشمنان از راه اندازی جنگ نرم تسخیر ایمان، اندیشه، تفکر، اراده و روحیه جهادی قشرهای مختلف ملت ایران به ویژه نسل جوان است.

غلامزاده اظهار کرد: دشمنان درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب هستند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) نیز برای مقابله با این توطئه شوم و اثبات هر چه بیشتر کارآمدی نظام و انقلاب در حال برنامه ریزی و کار جهادی و بسیجی است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) برای عمل هر چه مطلوبتر به وظایف و رسالت های مهم خود اولویت هایی را تعیین کرده که از مهمترین آنها می توان به تقویت روحیه معنوی و جهادی، ارتقای سلامت اداری و افزایش صحت عمل کارکنان اشاره کرد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.