ارومیه؛

معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی

آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ آیین معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان صبح امروز با حضور نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، خانم دکتر نیرومند معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

صفرزاده در این مراسم، لزوم توسعه و تقویت آموزش های فنی و حرفه ای را در استان مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتقای آموزش و مهارت های فنی و حرفه ای در استان، بدون تردید در ایجاد فرصت های اشتغال، تقویت بازار کار و ارتقای کیفی محصولات و خدمات موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: لازم است با همت مدیران فنی و حرفه ای در سطح استان و همچنین حمایت و همکاری سایر مسئولان استانی، شکاف و خلاء موجود در تدوین برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در استان، مرتفع شود.

معاون استاندار همچنین به بحث آموزش شهروند الکترونیک در استان اشاره و خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقده میان استانداری، شهرداری ارومیه، اداره کل فنی و حرفه ای و صداوسیمای استان، به 140 هزار نفر در استان، آموزش شهروند الکترونیک ارائه خواهد شد که تحقق این امر، در گسترش خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، کاهش هزینه ها، تسریع خدمت رسانی به مردم موثر خواهد بود.

صفرزاده به انتخاب شهر ارومیه بعنوان پایلوت راه اندازی شهر هوشمند نیز اشاره و اظهار داشت: شهر ارومیه دارای زیرساختهای قدرتمندی در راستای راه اندازی شهر هوشمند است و می توان از این ظرفیت ها در جهت توسعه ارائه خدمات دولتی بصورت الکترونیکی و همچنین ایجاد شبکه ملی اطلاعات مابین دستگاههای اجرایی استفاده کرد.

وی همچنین در پایان از خدمات و تلاش های جمشید اسعدی مدیرکل قبلی آموزش فنی و حرفه ای استان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، "محسن مددی" با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، بعنوان سرپرست جدید آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی معرفی شد.

محسن مددی پیش از این در سمت معاونت برنامه ریزی، آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی فعالیت می کرد.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.