ارومیه؛

معرفی معاون جدید فرمانداری چایپاره

جلسه تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان چایپاره با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی در این آئین، ضمن تسلیت حادثه غم انگیز منا بر امت اسلامی و خانواده های داغدار، این حادثه دردناک را محصول بی کفایتی رژیم آل سعود برشمرد و ادامه داد: اگر نبود مواضع مقتدرانه رهبری معظم انقلاب و پیگیریهای ریاست محترم جمهوری اسلامی از تریبون سازمان ملل، این قضیه به این سادگی قابل مدیریت نبود.

علی مصطفوی، در ادامه به مذاکرات هسته ای و توفیقات دولت در این زمینه اشاره کرد و افزود: همچنانکه دشمن عنود با تجهیز صدام جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرده بود، سالها بود که مذاکرات هسته ای را بعنوان چالش پیش روی نظام بر ما تحمیل کرده بود که به برکت تدابیر ویژه دولت یازدهم و تلاشهای طاقت فرسای مدیران کار کشته دیپلماسی این چالش هم از پیش پای ملت ایران برداشته شده و با توفیق نظام اسلامی در عرصه مذاکره در مقابل شش قدرت بزرگ جهانی رژیم صهیونیستی خشمگین و منزوی گردید.

وی در ادامه با اشاره به نام و شعار سال ( همدلی و همزبانی ) از مذاکرات هسته ای و انتخابات پیش رو بعنوان بزرگترین و مهمترین اتفاقات سالجاری یاد کرد و اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتحاد و اتفاق همچنانکه با توفیقاتی مذاکرات هسته ای را پشت سر گذاشتیم، در عرصه انتخابات آتی هم باید با درک و عمل به وظایف قانونی خود این وظیفه خطیر را به سرانجام مطلوب رسانیم.

وی در خصوص انتخابات و اهمیت آن در کشور خاطرنشان کرد: در کشور همه مسئولین از رده های بالای حاکمیتی گرفته تا شوراهای محلی بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق رای مردم منصوب شده و به نوعی شانیت مسئولیت مسئولین نظام اسلامی با رای مستقیم و یا غیر مستقیم مردم گره خورده، که همین امر خطیر بودن مسئولیت مجریان و ناظرین انتخابات را مضاعف می کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تشکر از خدمات معاون سابق فرماندار چایپاره، و آرزوی توفیق برای معاون جدید، تغییر و تحول در مدیریتها را طبیعی و در بعضی مواقع ضروری عنوان کرد و بیان داشت: گاها مدیری مدت مدیدی در یک مجموعه با تمام توان وامکانات و تجربه به انجام خدمات و فعالیت پرداخته و آنچه در توان داشته بکار میگیرد و دیگر ادامه کار در این مجموعه هیچ تجربه و ابتکار جدیدی برای وی متصور نمی سازد بنابراین تغییر وی جهت بالا بردن راندمان کاری عاقلانه و منطقی است.

در خاتمه با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابا ت استانداری و فرماندار و اعضای شورای اداری از خدمات و تلاشهای محمد قربان علیزاده، تقدیر و بهنام پورجبلی بعنوان معاون جدید فرماندار چایپاره منصوب گردید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.